شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا

لاپورتا: همه آماده باشید چون بارسلونا برگشته؛ هالند؟ می‌خواهیم تیمی عالی بسازیم

خوان لاپورتا وعده داد در آینده یک بارسلونای قدرتمند خواهیم دید

فران تورس، وینگر 21 ساله تیم ملی اسپانیا در انتقالی به ارزش 55 میلیون یورو از منچسترسیتی به بارسلونا پیوسته است و مراسم معارفه او برگزار شد.

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، خوان لاپورتا، رییس بارسلونا در کنفرانس معارفه فران تورس در خصوص آینده روشن بارسلونا، اهداف بعدی نقل و انتقالات و ارزنده بودن خرید جدید تیم‌شان به صحبت پرداخت:

امروز روز خیلی خاصی است. ما یک ستاره را معرفی می‌کنیم. وقتی آلِمانی به ما گفت امکان جذب فران تورس وجود دارد، خیلی خوشحال شدیم. ما با منچسترسیتی رابطه خیلی خوبی داریم و هدف ما کاملا مشخص بود. میل فران برای انتقال به بارسلونا را خیلی دوست داشتم و ما باید از این دست بازیکنان در ترکیب خود داشته باشیم. فران خیلی جوان و در عین حال باتجربه است؛ این یعنی او می‌تواند موفقیت‌های زیادی برایمان به ارمغان بیاورد. ما می‌خواهیم یک تیم بسازیم؛ تیمی پر از بازیکنان جوان با آینده‌ای روشن. یک عصر جدید در بارسلونا شروع شده و امیدواریم خیلی سریع به اوج برسیم. فران یک فوتبالیست و یک شخص فوق‌العاده است. او والنسیایی است و والنسیایی‌ها و کاتالان‌ها برادر هستند.

خوان لاپورتا در پاسخ به پرسش امکان‌پذیر بودن جذب ستاره‌ای چون ارلینگ هالند گفت:

 متئو آلمانی وضعیت را به ما گفته است. ما در تلاش هستیم به سقف حقوق‌های تعیین شده در فصل آینده برسیم. تیم فنی و مدیریتی باشگاه در تلاش است تا یک تیم عالی بسازد. اگر همه چیز خوب پیش برود، هر چیزی ممکن است و من مطمئنم که می‌توانیم تیمی عالی بسازیم. بازیکنان بزرگ مایل هستند به بارسا بپیوندند. ما قطعا به شکوه گذشته باز خواهیم گشت. همه در جهان باید آماده باشند، چون ما برگشته‌ایم. بارسلونا برگشته است و برای جذب بازیکنان بزرگ تلاش خواهیم کرد. تاکید می‌کنم، ما می‌خواهیم تیمی بسازیم که برای کسب جام‌ها رقابت کند و کارمان را با جذب فران تورس شروع کردیم. هالند؟ بگذارید درباره بازیکنان سایر تیم‌ها صحبت نکنم زیرا این به نفع ما نیست و قیمت بازیکنان افزایش می‌یابد. ما تلاش می‌کنیم خودمان را تقویت کنیم. 

رییس بارسلونا در خصوص احتمال قبول معامله CVC افزود:

 همان طور که می‌دانید، بازار زمستانی خاص است و غیر از فرصت‌هایی مثل فران تورس، شرایط دیگر فرق دارد. معامله CVC الان در دست بررسی نیست چون به بدهی‌های بیشتر نیازی نداریم. ما درآمد بیشتری می‌خواهیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاری کنیم. همین حالا هم بدهی‌های زیادی داریم و طرح جدید CVC هم نظرمان را جلب نمی‌کند. امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم قرارداد فران تورس را ثبت کنیم و البته باید گفت که بازار ژانویه ارتباطی به CVC ندارد.