شهر خبر

آقای گل پرسپولیسی پیشتاز مطلق گلزنان الکلاسیکوی سرخ ایران

فرشاد پیوس در بازی های برگزار شده بین پرسپولیس و تراکتور 9 گل زده است

بازی پرسپولیس و تراکتور در حالی برگزار خواهد شد که در تاریخ بازیهای بین 2 تیم، فرشاد پیوس با ثبت 9 گل رکوردی جادویی نه تنها در بازیهای بین 2 تیم بلکه در بازیهای متقابل تیم های مختلف لیگ ایران از خود به جای گذاشته است.

به گزارش طرفداری، فرشاد پیوس از سایر گلزنان بازی بین پرسپولیس و تراکتور، بسیار بیشتر گل زده است. سایر گلزنان برتر این دیدار تاریخی حداکثر یک سوم فرشاد پیوس گلزنی کرده اند.

در بازیهای برگزار شده فرشاد پیوس سابقه زدن 4 گل در یک بازی برابر تراکتور را در سال 1370 دارد، در این بازی پرسپولیس 4-1 تراکتور را برد و هر 4 گل را فرشاد پیوس به ثمر رساند.

به جز فرشاد پیوس 4 مرد دیگر هم هستند که در تاریخ بازیهای 2 تیم 3 گل به ثمر رسانده اند، علی کریمی، کمال کامیابی نیا و ادموند بزیک با پیراهن پرسپولیس و سیدمهدی سیدصالحی با پیراهن تیم فوتبال تراکتور و پرسپولیس در این بازی 3 گل زده اند، سیدصالحی 2 گل خود را با پیراهن تیم فوتبال تراکتور و یک گل را با پیراهن تیم پرسپولیس در این بازیها ثبت کرده است.

در این بین علی کریمی برای تیم فوتبال تراکتور هم بازی کرده است اما با پیراهن این تیم هیچ گاه موفق به گلزنی برابر تیم سابق خودش یعنی پرسپولیس نشده است.

دیدار پرسپولیس و تراکتور که به الکلاسیکوی سرخ ایران معروف است، از ساعت 17 آغاز می شود.