شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#درباره ترامپ

ژیلا صادقی، مجری تلویزیون می‌گوید آن‌قدر با سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی احساس نزدیکی می‌کند که عمو قاسم صدایش می‌زند.

به گزارش هنر ام‌روز، ژیلا صادقی، مجری تلویزیون در یک گفت‌وگوی تصویری با برنا از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفته است. 

او در مورد لحظه‌ای که خبر شهادت ایشان را شنید، چنین گفت: «ساعت ۸ صبح بود که تلویزیون را روشن کردم. پریشان به سمت همسرم رفتم، خواب بودند، بیدارشان کردم و گفتم بیا ببین چیزی که من می‌بینم درست است. صحنه انفجار مرتب تکرار می‌شد و صحنه دست فردی که انگشتر عقیق به دست داشت و دستش از مچ قطع شده بود.»  

صادقی ادامه داد: «من علاقه بسیاری به ایشان داشتم و چون از نزدیک هم زیارت‌شان کرده بودم و با ایشان گپی هم زده بودم، دوست‌شان داشتم و هنوز هم دوست‌شان دارم، من سردار صدای‌شان نمی‌کنم و همیشه می‌گویم عمو قاسم، نام پدرم هم قاسم است. آن لحظه احساس عجیبی پیدا کرده بودم و مثل بچه‌ای کم سن و سال جیغ می‌زدم و گریه می‌کردم. سوار ماشین شدم و تخت گاز به امام‌زاده علی‌اکبر میدان چیذر رفتم، جایی که هر وقت دلم می‌گیرد می‌روم، ساعت ۹ و نیم صبح به آن‌جا رسیدم و تا جایی که توانستم گریه کردم و سبک شدم.»  

او با بیان این که «تصویر دست عمو قاسم اصلا از ذهن من پاک نمی‌شود» افزود: «مادربزرگم اصطلاح قشنگی داشت؛ «جان بی‌نشانم» و من از آن روز این اصطلاح را در مورد عمو قاسم به کار می برم.»  

صادقی در جواب این که اگر او مجری انتقام سخت می‌شد، در پاسخ به شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی چه می‌کرد، گفت: «باورتان می‌شود هروقت تصویر ترامپ را می‌بینم به دستش نگاه می‌کنم؟! و احساس می‌کنم اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد که جگرم اندکی خنک شود این است که دستی که دستی در به پا کردن آن آتش داشت، قطع شود.»