شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#چلسی#اینتر#فضای مجازی

ستاره چلسی خودش را بازیکن اینتر معرفی کرد +عکس

ستاره چلسی خودش را بازیکن اینتر معرفی کرد

بازیکن بلژیکی تیم فوتبال اینتر با معرفی کردن خود به عنوان بازیکن اینتر در فضای مجازی باز هم جنجال آفرید.

به گزارش مشرق، روملو لوکاکو بار دیگر خشم مسئولان باشگاه چلسی را برانگیخت؛ این بار با معرفی کردن خودش به عنوان بازیکن اینتر.

لوکاکو که پیش از این با مصاحبه‌اش با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مسئولان باشگاه چلسی را عصبانی کرده بود و سبب شد که توماس توخل سرمربی تیم او را از ترکیب تیم برای بازی شب گذشته (یکشنبه) برابر لیورپول کنار بگذارد، این بار در قسمت بیو (شرح حال) صفحه شخصی‌اش در فیسبوک خودش را بازیکن اینتر معرفی کرد. این در حالیست که هنوز یک سال از پیوستن او به چلسی نمی‌گذرد. در بیوی صفحه شخصی لوکاکو در اینستاگرام، او بازیکن چلسی معرفی شده در حالی که صفحه شخصی‌اش در توئیتر هم به کلی غیرفعال شده است.

ستاره چلسی خودش را بازیکن اینتر معرفی کرد +عکس

لوکاکو از زمان مصاحبه جنجالی‌اش با اسکای اسپورت ایتالیا هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده، مصاحبه‌ای که در آن ضمن ابراز نارضایتی از وضعیتش در چلسی از هواداران اینتر به خاطر ترک این تیم عذرخواهی کرد هرچند که اولتراهای اینتر عذرخواهی او را نپذیرفتند.

توماس توخل سرمربی چلسی شب گذشته در نشست خبری پس از تساوی خانگی تیمش برابر لیورپول اعلام کرد که امروز قرار است با لوکاکو جلسه‌ای داشته باشد و با او درباره مصاحبه اخیرش صحبت کند.

منبع: تسنیم