شهر خبر
  • ورزشی 2
  • گیر کردن مظاهری در بن بست استقلال!

    رشید مظاهری شرایط سختی در استقلال دارد.

    گیر کردن مظاهری در بن بست استقلال!

    به گزارش منیبان؛ هرچند رشید مظاهری معتقد است به تصمیمات کادر فنی آبی‌ها در قبال سکونشینی احترام می‌گذارد و اعتراضی به این اتفاق ندارد، اما از رفتار وی کاملاً پیداست او از این وضعیت به هیچ عنوان رضایت ندارد و در تلاش است بتواند بدون پرداخت هزینه در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و یکم از استقلال جدا شود.

    اما مدیران باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم به هیچ وجه راضی به انجام این کار نیستند و تا مادامی که منافع استقلال از انتقال او تامین نشود، رضایت نامه این بازیکن را صادر نخواهند کرد؛ همین عامل باعث شده دروازه‌بان استقلال گرفتار چالشی بزرگ شود.

    برخی باشگاه‌های لیگ برتری در مقطع کنونی تمایل به جذب این بازیکن دارند تا به واسطه حضور او معضل ضعف دروازه خود را برطرف کنند، اما استقلال رشید مظاهری را در اختیار هر تیمی قرار نمی‌دهد بلکه تنها یکسری از تیم‌های می‌توانند به عنوان مقصد بعدی رشید معرفی شوند آنهم به شرط اینکه شرایط استقلال بابت این انتقال را قبول کنند.

    آنچه مسلم است، استقلال به هیچ عنوان به تیم‌های بالای جدول به ویژه پرسپولیس و سپاهان اجازه جذب این بازیکن را نخواهد داد، در خصوص فولاد خوزستان هم گفته می‌شود موضوع معاوضه وی با یکی از بازیکنان جوان این تیم مطرح است که بازیکن مدنظر استقلال در زمره ستاره‌های تیم نکونام است که او نیز به راحتی راضی به جدایی بازیکن تیمش نخواهد بود.