شهر خبر

پیش بینی عجیب سرمربی فقید تراکتور از نتیجه بازی برابر پرسپولیس

واسیلی گوجا یکی از تاثیر گذارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران بوده است که در اواخر سالهای دهه شصت تا میانه سال هفتاد در 2 مقطع هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را بر عهده داشته است

پرسپولیس و تراکتور در سال 1370 در اولین دوره لیگ آزادگان با هم بازی کردند و در این بازی پرسپولیس بهترین برد خارج از خانه را در تبریز با نتیجه 4-1 به دست آورد.

به گزارش طرفداری، در این بازی فرشاد پیوس هر 4 گل تیم پرسپولیس را زد، فرشاد پیوس در حالی 4 گل زد که در کل بازیها 11 گل بیشتر نزده و با همین تعداد گل آقای گل مسابقات لیگ اول آزادگان شد، به عبارتی در این سال پیوس در یک بازی 4 گل زد و در 21 بازی دیگر تنها 7 گل برای تیم فوتبال پرسپولیس به ثمر رساند.

اما نکته جالب این بازی اظهار نظرات سرمربی تیم فوتبال تراکتور بود، واسیلی گوجا قبل از بازی درباره پیش بینی نتیجه بازی گفت در این بازی یا ما برنده می شویم یا پرسپولیس و یا نتیجه بازی 2 تیم مساوی تمام خواهد شد.

این اظهار نظر سرمربی تیم تراکتور که بیشتر شبیه شوخی بود تا مدتی در مسابقات لیگ ایران نقل محافل شده بود و برخی به شوخی و با تاسی به اظهار نظر گوجا، نتیجه بازیها را یا برد، یا مساوی و یا یاخت اعلام می کردند.

با حضور گوجا در فوتبال ایران نسل پرستاره های با حضور کریم باقری، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی، غلامحسین دین محمدی، ناصر فرشباف، اسماعیل حلالی و... به فوتبال ایران معرفی شد.