شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##موسسه#موج:#افراد#ربط#فیلم#دیده‌اند

ادامه انتقادات موسسه اوج از جشنواره فجر بعد از حذف «مسیح، پسر مریم»: ما تا ۲۴ ساعت قبل از اعلام نهایی، در لیست بودیم. نمی‌دانیم در ۲۴ ساعت آخر چه شد.

به گزارش هنر ام‌روز، بعد از جنجال دو روز گذشته که تماشای «نگهبان شب» توسط منتقد برنامه هفت بدون اطلاع سازندگان ایجاد شد حالا مدیر فیلم و سریال موسسه اوج هم از نمایش فیلم «مسیح پسر مریم» برای افراد مختلف انتقاد کرد

محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج درخصوص حذف فیلم «مسیح، پسر مریم» از جشنواره گفت:«بلایی که سر این فیلم آوردند کجای رفتار حرفه‌ای قرار می‌گیرد؟ رسم امانت این است که دیگر فیلم را تعریف نکنند! جاهای حساس و شروع و پایان آن را لو دادند.

چرا افراد با ربط و بی‌ربط فیلم را می‌بیند؟ حتی افرادی گفتند فیلمنامه را خوانده‌اند! چرا افراد متفرقه فیلم‌نامه را می‌خوانند؟

به ما پیام دادند انصراف بدهید چون می‌خواهیم فیلم را کنار بگذاریم. حتی به ما پیشنهادی برای انصراف دادند اما ما گفتیم کنارش بگذارند، پای کار خود بایستند.
ما پشت محصول می‌ایستم اما آنها هم مرد باشند و پشت انتخاب خود بایستند.

اینکه تفکر آقای افخمی درباره زن فاحشه چیست، پاسخگویش ما نباید باشیم‌!

آقای نیرومند گفتند چرا قهرمان فیلم اکت دارد و کار فرهنگی نمی‌کند؟ با مشاوری که می گوید مسیر قهرمان باید به یک عمل ختم شود، نمی‌دانم چگونه باید دیالوگ برقرار کرد؟

اصلاً حضور متخصص هنرهای تجسمی به‌عنوان مشاور سینمایی برای چیست؟ ایشان رییس انجمن دفاع مقدس بودند، آثار آنها کجاست؟ با دلار چهار هزار تومانی فیلم ساختند اما رویشان نمی‌شود نمایش بدهند.

ما تا ۲۴ ساعت قبل از اعلام نهایی، در لیست بودیم. نمی‌دانیم در ۲۴ ساعت آخر چه شد.