شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عالیشاه

تردید یحیی گل محمدی برای انتخاب جانشین امید عالیشاه

هنوز مشخص نیست برای بازی با تراکتور، مهدی ترابی قرار است در ترکیب اصلی بازی کند یا مهدی عبدی

با توجه به غیبت امید عالیشاه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است نقش او را در خط حمله بازی کند.

به گزارش طرفداری، همان طور که دیروز خبر دادیم امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از ناحیه چهارسر ران، بازی پیش روی پرسپولیس مقابل تراکتور را از دست داده و نمی تواند تیمش را مقابل سرخ پوشان تبریزی همراهی کند. از این رو با توجه به غیبت قطعی عالیشاه مقابل تراکتور، هنوز مشخص نیست گل محمدی جای خالی این بازیکن را چگونه پر خواهد کرد.

مهدی ترابی و مهدی عبدی دو گزینه احتمالی یحیی برای این بازی خواهند بود. در صورتی که یحیی تصمیم داشته باشد مقابل تراکتور از دو مهاجم کلاسیک بهره ببرد، مهدی عبدی اولین گزینه خواهد بود اما در صورتی که برنامه یحیی این باشد که جانشین عالیشاه را به عنوان مهاجم سایه راهی زمین کند، مهدی ترابی در ترکیب بازی می کند تا وحید امیری به خط حمله منتقل شود. هرچند مهدی ترابی در بازی با سپاهان در همین نقش و در خط حمله بازی کرد و با استفاده از سرعتی بالایی که داشت نیز موفق عمل کرد.

از این رو باید دید درنهایت از میان ترابی و عبدی کدام بازیکن برای بازی با تراکتور در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

گفتنی است مهدی ترابی در دو دیدار گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن و سپاهان در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده و مهدی عبدی نیز آخرین بار مقابل ویستاتوربین فیکس بود و در دیدار مقابل سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد تا از روی نیمکت این دیدار را تماشا کند.

 

بیشتر بخوانید: