شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#خروج#حامد#پاکدل#پنجره#زمستانی؟

خروج حامد پاکدل از پرسپولیس در پنجره زمستانی؟

حامد پاکدل نسبت به فصل قبل آمار بسیار ضعیفی را از خود به جای گذاشته است

خیلی ها حامد پاکدل را خرید محو شده پرسپولیس تلقی کرده و معتقدند او در پرسپولیس هرگز نتوانسته شایستگی هایش را به نمایش بگذارد.

به گزارش طرفداری، حامد پاکدل یکی از خریدهای فصل جدید پرسپولیس برای خط حمله بود. بازیکنی که در آن مقطع به عنوان جانشین شهریار مغانلو به پرسپولیس آمد و قرار بود گمشده سرخ ها در خط حمله باشد.

هرچند در همان مقطع بسیاری از کارشناسان معتقد بودند با توجه به این که عیسی آل کثیر مهاجم شماره یک یحیی گل محمدی است و مهدی عبدی نیز در پرسپولیس خودی نشان داده کار پاکدل بسیار سخت است.

اتفاقی که درنهایت نیز رخ داد و او به عنوان گزینه چندم یحیی برای حضور در حط حمله مطرح شد. در تمام بازی های این فصل پرسپولیس عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، وحید امیری و حتی امید عالیشاه به حامد پاکدل ترجیح داده شدند تا این بازیکن تا اینجای کار حضور ناموفقی در جمع سرخپوشان داشته و کار را به جایی برساند ;i بسیاری از هواداران پرسپولیس فراموش کنند چه مهاجم خوبی در اختیار دارند.

مهاجمی که فصل قبل در آلومینیوم اراک خیلی خوب گل می زد و بارها شایعه حضورش در تیم‌های مدعی و بزرگ مطرح شد. 

پاکدل فصل گذشته تا این مقطع و تا پایان هفته دوازدهم 6 گل به ثمر رسانده بود. جالب این که گل ششم او در همین هفته دوازدهم نیز مقابل پرسپولیس به ثمر رسید. این درحالی است که پاکدل در این فصل برای پرسپولیس تنها یک گل به ثمر رسانده که آن هم در همان هفته اول مقابل فولاد بود.

در ادامه راه به حامد پاکدل کمتر میدان داده شد و این دو هفته گذشته را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد تا روند دوری او از ترکیب و بازی های پرسپولیس ادامه پیدا کند.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا این روزها شایعاتی در مورد احتمال جدایی پاکدل از پرسپولیس در پنجره زمستانی به گوش برسد. اتفاقی که اگر رخ بدهد پرونده حضور ناموفق پرسپولیس در نقل و انتقالات ابتدای فصل را تکمیل خواهد کرد.

گفتنی است پرسپولیس در ابتدای فصل 5 بازیکن جذب کرد؛ رضا دهقانی، حامد پاکدل، رضا اسدی، علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی.

دهقانی از پرسپولیس جدا شده و شایعاتی نیز پیرامون جدایی اسدی، ابراهیمی و پاکدل در نیم فصل شنیده می شود.