رحمان رضایی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر این که پرسپولیس می تواند به روند رو رشد خود تا پایان فصل ادامه بدهد، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به نظر من دست پرسپولیس در حال حاضر روی نیمکت ذخیره هایش بسته است و باید نیمکت قوی تری داشته باشد. به هر حال اعضای کادر فنی این تیم از همه ما بهتر به این نکته اشراف دارند و می دانند یک نیمکت قوی تا حد می تواند برای تیم مهم باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این تیم تا به امروز در مجموع در نتیجه گیری موفق عمل کرده و با توجه شرایط سختی که وجود داشت، از نظر نتایج وضعیت قابل قبولی دارد و این نشان از توان فنی بالای نفرات در تمامی خطوط دارد اما این نکته نباشد فراموش شود که پرسپولیس در ادامه مسیرش تا پایان فصل بازیهای زیادی را پیش‌روی دارد و فشردگی زیادی در این زمینه وجود دارد، ضمن این که مسئله محرومیت و مصدومیت نیز ممکن است برای بازیکنان پیش بیاید. به همین دلیل ضمن احترام به همه بازیکنان این تیم و تائید کیفیت فنی خوب این نفرات به اعتقاد من رقبایی مثل سپاهان و استقلال از نیمکت قوی‌تری برخوردار هستند و ممکن است این مسئله در ادامه فصل برای پرسپولیس دردسرساز شود. در شرایطی که پرسپولیس این روزها از نظر فوتبال شرایط مطلوبی دارد، تقویت این تیم در نقل و انتقالات می تواند خیال کادر فنی و هوادارانش را در ماراتنی که در پیش روی دارند، راحت تر کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: تا به امروز که 12 هفته از لیگ برتر گذشته است، شرایط در جدول رده‌بندی به گونه ای است که با یک برد و یک باخت جایگاه تیم‌ها در بالا و پائین جدول با مخاطره روبرو می‌شود. با این وجود پرسپولیس نشان داده با وجود برخی محدودیت‌ها از جمله بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش تا یکی، دو هفته پیش، از ابزار قوی برای حضور موفق در لیگ امسال برخوردار است و تقویت تیم در نیم فصل می تواند به تسریع روند رو به رشد این تیم کمک شایانی داشته باشد.

رضایی در مورد بازی پرسپولیس برابر تراکتور که در حال حاضر در جدول شرایط خوبی ندارد و در زمره تیم‌های پائین جدولی محسوب می‌شود، به خبرنگار برنا گفت: هیچ بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر آسان نیست و این ساده انگاری ممکن است در نهایت به ضرر این تیم تمام شود. فوتبال پر از اتفاقات عجیب و غیرقابل پیش بینی است که ممکن است برای هر تیمی از جمله پرسپولیس دردسرساز شود، مثل اتفاقی که در بازی چند هفته پیش برابر برای پرسپولیس رخ داد. درست است که تراکتور در این فصل از شرایط ایده آل خود فاصله دارد و نتایجی را کسب کرده که باعث شده این تیم در حال حاضر در جمع تیم های رده پائین جدول رده بندی باشد اما این مساله نمی تواند خیال پرسپولیس را از پیروزی برابر این حریف راحت کند و این تیم نباید برابر تراکتور در انتظار بازی ضعیفی از تراکتور باشد، برعکس شرایط حاد تیم ها می تواند آنها را به حریفانی سخت تبدیل کند و سبب شود کار در بازی های این چنینی برای تیم هایی که روی کاغذ شرایط بهتری دارند، گره بخورد.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد ساختار دفاعی این تیم و بهبود شرایط آن در مقایسه با ابتدای فصل خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل خیلی‌ها بابت آسان گل خوردن پرسپولیس انتقاداتی را به خط دفاع این تیم وارد می‌دانستند که این مسئله کم کم در حال رفع شدن است. به نظر من علت اصلی مشکلات این بخش از پرسپولیس در ابتدای فصل تمرکز پائین بچه‌ها بود که حالا این معضل تا حدود زیادی برطرف شده است. پس از گذشت چند بازی علاوه بر بالا رفتن تمرکز تیم، بچه ها از نظر بدنی هم بهتر شدند و مجموع این عوامل دست به دست هم داد تا تیم در تمامی خطوط به ویژه ساختار دفاعی اش وضعیت بهتری داشته باشد و با کاهش اشتباهات گل کمتری را دریافت کنند. بچه ها باید حواس شان  به این مسئله باشد که دریافت گل می‌تواند در پایان فصل برای هر تیمی مشکل ساز شود.

لژیونر سرشناس پرسپولیسی در پایان در خصوص پیش بینی اش  از آینده تیم گل محمدی در فصل جاری گفت: اصلی‌ترین هدف پرسپولیس در سال های اخیر دفاع از عنوان قهرمانیاش بوده و امسال هم این هدف در اولویت پرسپولیسی‌ها قرار دارد و در فصول اخیر ثابت کرده به سادگی از این عنوان عبور نمی‌کند. شرایط حال حاضر پرسپولیس از این حکایت دارد که این تیم با حفظ روحیه تیمی و هماهنگی خوبی که به دست آورده، می‌تواند در رقابت تنگاتنگ با رقبایش پیروز شده و پایان خوشی را در لیگ بیست و یکم برای خود رقم بزند.

انتهای پیام// 4