شهر خبر

عادل عبدالمهدی:

مقابل حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سرتعظیم فرود می آوریم

مقابل حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سرتعظیم فرود می آوریم

عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد: ما در مقابل شما رهبران پیروزی و شهدای ملت سر تعظیم فرود می آوریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در بیانیه‌ای به مناسبت دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد: ما در مقابل شما رهبران پیروزی و شهدای ملت سر تعظیم فرود می‌آوریم. ما سر شما را می‌بوسیم که مردم ما را سربلند کردید، انگشتان شما را می‌بوسیم که حلقه‌های ایمان و پیروزی در آن در برابر موشک‌های دشمن مقاومت کرد.

عادل عبدالمهدی در این بیانیه تاکید کرد: ما پیکرهای شما را در آغوش می‌گیریم، زیرا سرنوشت ملت‌های ما و پرچم‌هایشان مانند نفس، خون، گوشت و استخوان‌های شما در هم آمیخته است.

وی اضافه کرد: امت شما بعد از ۲ سال قوی‌تر شده است. مردم شما، فرزندان شما پس از دو سال مصمم‌تر و متحد تر شده‌اند. خون شما جاودانگی و پیروزی بزرگ را سیراب کرد.

نخست وزیر سابق عراق در پایان تاکید کرد: به شما و کسانی که راه شما را دنبال کردند، تبریک می گویم. امتی که شما را به دنیا آورد، شکست نمی‌خورد. مردمانی که شما رهبران، نمادها و شهدای آنها هستید، مقهور نخواهند شد.