شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#دلار#میلیون دلار

هزینه ۴۸۰ میلیون دلاری محور آمریکایی برای هجمه رسانه‌ای علیه حزب الله

هزینه 480 میلیون دلاری محور آمریکایی برای هجمه رسانه‌‌ای علیه حزب الله

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت با بیان اینکه استکبار آمریکایی به دست فرزندان مقاومت در منطقه درهم شکسته است گفت که این روزها ۴۸۰ میلیون دلار برای هجمه رسانه‌ای علیه حزب الله تا زمان انتخابات هزینه شد.

به گزارش مشرق، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت که هژمونی و استکبار آمریکایی امروز در منطقه به دست فرزندان مقاومت در هم شکسته است.

به گزارش العهد، الموسوی در مراسم ترحیم یکی از نیروهای مقاومت و جهاد در لبنان در شهرک مشغره و در حضور جمعی از علما گفت: آمریکایی‌ها ما را در تنگنای اقتصادی قرار داده‌اند و موجب افزایش قیمت دلار و تورم در لبنان شده‌اند، در این شرایط تکلیف واقعی ما مردم، هوشیاری است.

الموسوی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند مردم از سیاستمداران در لبنان ناامید شوند رشوه می‌دهند تا در دل مردم لبنان یاس و نومیدی گسترش یابد و می‌گویند مقاومت برای شما چه کرده است؟ ما می‌گوییم مقاومت عزیزترین و بزرگ‌ترین هر آنچه را دارد، یعنی جان شهدایش را تقدیم کردند.

این عضو حزب الله  گفت: امروز در این توطئه‌ای که علیه ما شده است، می‌گویند که دنیا دیگر تحمل مقاومت را ندارد و ما می پرسیم دلیلش چیست؟ وقتی که مقاومت مشغول جنگ، جهاد و شهادت در هر کجایی از خاک وطن بود که نیاز به دفاع و آزادسازی داشت در حال از بین بردن قدرت بازدارندگی کشور بودید و وقتی هم که دولت را ورشکسته کردید، خواستید حزب الله و مقاومت را مسئول آن بدانید.

الموسوی گفت: ما از حالا تا زمان انتخابات هجمه‌ها، اتهام‌ها و ادعاهای دروغین و جنگ‌های گمراه کننده‌ای را می‌شنویم، همان طور که خودشان می‌گویند که ۴۸۰ میلیون دلار را برای تبلیغات رسانه‌ای هزینه کردند.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان چهارشنبه گذشته حکم برگزاری انتخابات پارلمانی در ۱۵ ماه مه ۲۰۲۲ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) امضا کرد.

منبع: فارس