شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#جدید#آلمان#نتایج#کرونا

اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال ۲۰۲۲ چیست؟


اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال 2022 چیست؟

نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که به اعتقاد اکثر شهروندان آلمانی مسئله مقابله با کرونا در سال ۲۰۲۲ باید در اولویت مسائل دولت جدید آلمان قرار گیرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تسنیم، نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که به اعتقاد شهروندان آلمانی فوری ترین ومهم ترین موضوع سیاسی در آلمان در سال 2022 مسئله کرونا است.

بر اساس این نظر سنجی شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که پاندمی کرونا و تامین حقوق و امنیت بازنشستگان از مهم ترین مسائل سیاسی سال 2022 است.

این نظر سنجی که به سفارش نشریه "بیلد" و توسط موسسه اینسا انجام شده است نشان می دهد، 61 درصد شهروندان بر این باورند که مبارزه با همه گیری کرونا از مهم ترین مسائلی است که دولت فدرال جدید آلمان در سال 2022 باید با آن مقابله کند.

مبارزه با وضعیت اورژانسی کادر درمان هم در بین 5 مورد از مسائل مهمی قرار دارد که از نظر شهروندان، دولت باید به آن بپردازد و 56 درصد شهروندان آن را مهم ارزیابی کرده اند.

همچنین شرکت کنندگان در این نظر سنجی به مسائل اقتصادی هم اهمیت زیادی دادند و تامین امنیت و حقوق بازنشستگان با 60 درصد در رتبه دوم مهم ترین مسائل قرار داشت، ایجاد آپارتمان و محل زندگی مقرون به صرفه با 56 درصد و کاهش قیمت انرژی هم با 51 درصد در رتبه های بعدی قرار داشت.

این نظر سنجی همچنین نشان می دهد که اولویت مبارزه با تغییرات آب و هوایی در نظر شهروندان آلمانی کاهش پیدا کرده و 46 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی آن را مهم ارزیابی کردند. به این ترتیب این مسئله در رتبه ششم اولویت های سیاسی از نظر شهروندان آلمانی قرار گرفت.

در ردیف های بعدی مسئله تقویت مالی ارتش آلمان ( 14 درصد) قرار گرفت.

این نظر سنجی در فاصله زمانی 23 تا 30 دسامبر از بین 2004 نفر از شهروندان واجد شرایط آلمانی انجام شده است.

انتهای پیام/