شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#لیونل مسی#کرونا

مسی تا چه زمانی دور از میادین است؟/ نگرانی هواداران پاری‌سن‌ژرمن

ابتلای لیونل مسی به کرونا باعث ایجاد تردیدهایی در مورد زمان بازگشت او به تمرینات و شرایط مسابقه برای پاری‌سن‌ژرمن شده است.

مسی تا چه زمانی دور از میادین است؟/ نگرانی هواداران پاری‌سن‌ژرمن
خبرورزشی -

لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن ، یکی از چهاربایکن این تیم است که مبتلا به کرونا شده اند و تست کووید ۱۹ آنها مثبت اعلام شده است، این خبری بود که  باشگاه فرانسوی با بیانیه ای رسمی منتشر کرد. 
کاپیتان تیم ملی آرژانتین همراه با خوان برنات، سرخیو ریکو و ناتان بیتوماسالا، چهار بازیکنی است که طبق گفته پی.اس.جی باید در قرنطینه باشند و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کند. 
مسی که برای تعطیلات سال نو به آرژانتین سفر کرده بود به پاریس برنگشته و حضور او در دیدار یکشنبه مقابل تیم ونس المپیک کلاب در جام حذفی فرانسه نیز منتفی است. حالا با ابتلای او به کرونا به نظر می رسد که دوری او از پاریس و همچنین از میادین فوتبالی طولانی تر شود.
این خبر باعث نگرانی هواداران پاری سن ژرمن نیز شده است چرا که این تیم بازی با رئال مادرید را نیز در آینده نزدیک مقابل خود می بیند و طرفداران پی.اس.جی نگران هستند که مسی تا آن زمان آماده بازی نشود یا با آمادگی کامل نتواند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. 
البته انتظار می رود که اگر زمان قرنطینه طبق استانداردهایی که در فوتبال اروپا رعایت می شود، پیش برود مسی می تواند به بازی با رئال برسد و به جز بازی یکشنبه در جام حذفی فقط دو بازی داخلی را از دست بدهد. لئو احتمالا بازی با لیون که مسابقه مهمی برای هواداران دو تیم به حساب می آید و همچنین مسابقه با برست را از دست خواهد داد.  در شرایط عادی مسی باید تا روز سوم بهمن ماه به میدان برگردد و این یعنی فاصله ای حدود ۲۰ روزه  تا بازی با رئال مادرید.