به گزارش برنا، دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (یکشنبه 12 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد پیگیری می‌شود.

آذرباتری ارومیه بعد از شگفتی‌سازی در پایان نیم‌فصل و تحمیل اولین شکست بر فولاد مبارکه سپاهان، این هفته گوی و میدان را به فولاد سیرجان ایرانیان واگذار کرد. شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان با نتیجه سه بر یک حریف قعر جدولی خود را شکست دادند. در این دیدار شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری در ست دوم به امتیاز 25 بر 23 رسیدند تا فولادی‌ها با ثبت امتیازهای 25 بر 12، 27 بر 25، 25 بر 15 در ست‌ها اول، سوم و چهارم، به ششمین برد خود برسند.

این بازی در مدت زمان 115 دقیقه انجام شد و در آن تیم آدرباتری ارومیه در ست اول و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در ست چهارم کارت زرد تاخیر گرفتند. ضمن این که کمک مربی اول سیرجانی هم در ست سوم اخطار گرفت.

محمدعلی امیدی، علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، مهدی نویدی‌نو و حامد گرجی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و دوم، نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

پنجمین برد نارنجی‌پوشان

داربی جذاب خودروسازان با پیروزی نارنجی‌پوشان سایپا تمام شد؛ آن هم در شرایطی که تیم پیکان تا پایان هفته گذشته با 9 برد و 26 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده بود، اما شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا که دست کم 10 پله پایین‌تر از حریف قرار داشتند، این هفته توانستند در یک رالی جذاب و پنج سته، حریف دیرینه و خودروساز خود را با نتیجه سه بر دو در خانه‌اش مغلوب کنند و به پنجمین پیروزی خود برسند.

در این دیدار حساس، سایپا در ست‌های اول، چهارم و پنجم به امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 10 رسید. پیکان هم در ست‌های دوم و سوم موفق به کسب امتیازهای 25 بر 22 شد.

نادر انصاری، محمد منصوری و اسماعیل صباغ به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، تیم نظارت بازی را تشکیل دادند. امید فولادی‌وندا و میثم خوابی هم به عنوان داور اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند.

انتهای  پیام //