شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مشهد

لحظه وحشتناک خودکشی دختر و پسر عاشق در وکیل آباد مشهد + فیلم

کدخبر: 466376
فیلمی از لحظه خودکشی دختر و پسر عاشق در وکیل آباد مشهد را می بینید که این دختر و پسر جوان بر روی پل عابر پیاده رفته و تصمیم به پایین انداختن خود داشتند، آتش نشانی و پلیس به محل آمده و خیابان را مسدود می‌کنند اما در نهایت دختر و پسر جوان خود را به پایین انداخته و خودکشی میکنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه روز گذشته مردمی که در حال تردد در بلوار وکیل آباد مشهد بودند متوجه حضور دختر و پسر جوانی روی پل عابر پیاده شدند. اهالی که متوجه شدند این دو نفر قصد خودکشی دارند، اول با این دو جوان صحبت کردند تا آنها را مشغول کرده و بعد هم با پلیس و آتش نشانی تماس گرفتند. با حضور نیروهای امدادی در محل، خیابان بسته شد، همزمان هم صحبت با آنها آغاز شد اما پسر جوان خود را به پایین رها کرد و دختر جوان هم از سوی دیگر پل خودش را از روی پل به وسط خیابان پرت کرد.

روایت دیگر که درباره این ویدیو منتشر شده خبری که شهرآرانیوز منتشر کرده است و نوشته که این کلیپ مربوط به هفته گذشته بوده که این دختر و پسر جوان اقدام به خودکشی کردند بعد از اینکه آنها خودشان را به پایین پرتاب کردند بلافاصله به به بیمارستان منتقل شدم متاسفانه دختر جوان جان خود را از دست داد ولی پسر دچار شکستگی سر شده و بعد از مدتی بستری در بیمارستان مرخص شده است در حال حاضر زیر نظر قرار گرفته تا مجدداً دست به خودکشی نزند.