شهر خبر
  • ورزشی 2
  • شوک به حامد لک؛صدای پای بیرانوند!

    برخی اخبار حاکی از بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس هستند.

    شوک به حامد لک؛صدای پای بیرانوند!

    به گزارش منیبان؛ علیرضا بیرانوند پس از حضور در بلژیک و پرتغال، حالا باتجربه دروازه‌بانی در فوتبال اروپا پیشنهادات متنوعی را پیش روی خود می‌بیند که در میان آنها تیمهای لیگ برتر خلیج فارس نیز هستند که به شدت استخدام وی را دنبال می‌کنند.

    وکیل بیرانوند مصطفی سلیمانی می‌گوید که او علاوه بر سه تیم از لیگ برتر ایران، از دو تیم پرتغالی هم پیشنهاد دارد و شاید پس از بواویشتا، حضور در تیمی جدید از لیگ پرتغال را تجربه کند. وکیل بیرانوند بدون اسم بردن از نام این تیمها، می‌گوید که آنها در بین تیمهای خوب لیگ پرتغال هستند.

    با این حال، جدی‌ترین مشتری داخلی بیرانوند، باشگاه پرسپولیس است. پرسپولیس که چهار فصل از حضور بیرانوند در درون دروازه بهره برد، حالا به صورت رسمی مذاکره با این گلر ملی پوش و باشگاهش را آغاز کرده و در تلاش است تا با جلب نظر وی، اولین خرید زمستانی اش را انجام دهد.

    شنیده‌ها حاکی از آن است که مجید صدری پس از گرفتن تائید یحیی گل‌ محمدی، این مذاکرات را آغاز کرده اما نکته اصلی این است که بواویشتا به این سادگی‌ها رضایت نامه بیرانوند را صادر نخواهد کرد و به دنبال دریافت رقم رضایت نامه است. بنابراین رقیب متمول و لیگ برتری پرسپولیس، در این انتقال دست بالاتر را دارد.