شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

آسمان تهران بارانی و برفی می‌شود

کدخبر: 466334
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران قسمتی ابری تا ابری و همراه با بارش پراکنده باران و بارش برف و کولاک درارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا،  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، با توجه به ورود سامانه بارشی به کشور از امروز(۱۲دی‌ماه) تا چهارشنبه (۱۵دی‌ماه) آسمان استان تحت تاثیر امواج کم دامنه، به‌طور متناوب نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و در ارتفاعات بارش برف و مه آلود خواهد بود.

 بر این اساس از یکشنبه (۱۲دی‌ماه) تا دوشنبه (۱۳دی‌ماه) آسمان در مناطق پرتردد همراه با غبار محلی و در سطح استان بارش پراکنده باران، در مناطق شمالی توام با برف و در ارتفاعات شرقی و شمالی استان به‌صورت کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

 از اواخر وقت سه شنبه (۱۴دی‌ماه) و طی روز چهارشنبه (۱۵دی‌ماه) در سطح استان بارش پراکنده همراه با وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات استان بارش برف و وزش باد و مه دور از انتظار نیست.

از اواسط روز دوشنبه(۱۳دی‌ماه) با توجه به ناپایداری هوا و نیز وزش باد انتظار کاهش انباشت آلاینده‌های جوی و بهبود کیفیت هوا را خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه(امین آباد) با دمای۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۱۳دی ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌ پراکنده و وزش باد با  بیشترین و کمترین دمای ۱۰ و ۳درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۱۴دی ماه) قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰و۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.