به گزارش برنا؛ دفاع مستحکم و اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با عملکرد تیم ملی در سال ٢٠٢١ اظهار داشت: باید قبول کنیم که این تیم فراتر از آسیاست و به نظر من حالا که از قاره آسیا ۵ تیم به جام جهانی صعود می کنند، باید تمام توجه ما پس از جام جهانی به مسابقات جام ملت های آسیا باشد. تیم ملی فوتبال ایران پر از ستاره است، بازیکنانی که هر کدام از آنها می توانند باعث موفقیت یک تیم باشند. کیفیت بازیکنان و لژیونرهای ایران آن قدر بالاست که بدون تردید می توانم بگویم ایران، الان بهترین تیم قاره است.

محمد پنجعلی در رابطه با صعود به جام جهانی افزود: نتایج ما بسیار خوب و قابل قبول بود و حالا کار اصلی تیم ملی در پی ایجاد شگفتی است. به نظر من این تیم ملی می تواند برای اولین بار از گروه خود در جام جهانی صعود کند و به مرحله بعد برود. این اتفاق با توجه به کیفیت بالای بازیکنان تیم ملی ایران، شدنی است. این تیم ملی قابلیت این را دارد تا دل تمام مردم فوتبال دوست ایران را شاد شود و لبریز از غرور باشد. این تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های ملی ادوار گذشته است و خیلی ها چشم امید به ساق پای بازیکنان و ستاره های ایران دارند تا در میدان جام جهانی حضوری پر قدرت و چشمگیر داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتبال در مورد حمایت از تیم ملی اعلام کرد: فدراسیون فوتبال هم در این مدت توانسته حمایت های لازم را از تیم ملی انجام دهد و این حمایت ها قابل قبول و مثبت است.

انتهای پیام//