شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رهبر انقلاب#روحانی#رئیس مجلس

مهدی فضائلی جواب علی مطهری را داد

آقای مطهری که مدتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و خود را سیاستمدار می‌دانند، بعید است نداند رؤسای جمهور سابق تا زمانی که خودشان مانع ایجاد نکرده بودند، بعضاً حتی دیدار‌های منظم با رهبر انقلاب داشتند. پیگیری‌های مکرر آقای روحانی نیز به دلیل تأخیر در دیدار با توجه به شرایط کرونایی بوده.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از روزنامه جوان، در هفته گذشته، مهدی فضائلی در مقام عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری توضیحاتی در مورد دیدار حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق با رهبر انقلاب بیان کرد و آن را «دیداری معمولی» و به عبارتی دیگر «تجدید دیدار» دانست که با اصرار و «پیگیری‌های مکرر» روحانی انجام شده است. پس از توضیحات فضائلی عملیات رسانه‌ای و حواشی کاذبی که اصلاح‌طلبان برای خاص و مهم جلوه دادن این دیدار ایجاد کرده بودند، فرو نشست.

با این حال، علی مطهری توانست موضوعی دیگر را هدف تلاشش برای حاشیه آفرینی کند. او در توئیتی نوشت: «آقای فضائلی از مرتبطین با دفتر رهبری گفته‌اند دیدار آقای روحانی با پیگیری‌های مکرر او انجام شد. این سؤال مطرح می‌شود که چرا رؤسای جمهور سابق نباید بتوانند به آسانی با رهبر انقلاب ملاقات کنند، بلکه حتماً باید پیگیری‌های مکرر و التماس دعا داشته باشند.»

مهدی فضائلی هم در همان توئیتر به سؤال مطهری پاسخ گفت و تأخیر در دیدار روحانی با رهبری را به دلیل شرایط کرونایی دانست: «آقای مطهری که مدتی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بوده و خود را سیاستمدار می‌دانند، بعید است نداند رؤسای جمهور سابق تا زمانی که خودشان مانع ایجاد نکرده بودند، بعضاً حتی دیدار‌های منظم با رهبر انقلاب داشتند. پیگیری‌های مکرر آقای روحانی نیز به دلیل تأخیر در دیدار با توجه به شرایط کرونایی بوده.»