شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ویروس کرونا#جدید#بازیکنان

ابتلای ۴ بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به کرونا/ آفریقایی‌های تیم هم رفتند


ابتلای 4 بازیکن پاری‌سن‌ژرمن به کرونا/ آفریقایی‌های تیم هم رفتند

۴ تن از بازیکنان تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو به فهرست فوتبالیست‌های مبتلا به سویه جدید ویروس کرونا اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رسمی اسپانیا؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از مثبت شدن تست کرونای 4 بازیکن و یک تن از اعضای کادر فنی این تیم خبر داد اما نام این افراد را فاش نکرد.

در بیانیه‌ باشگاه پایتخت فرانسه آمده است:« نتایج تست‌های کرونا به عمل آمده از بازیکنان پس از بازگشت از تعطیلات زمستانی نشان داده است که 4 نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی تیم مبتلا شده‌اند. این افراد مطابق پروتکل‌های بهداشتی لالیگا در منازل خود قرنطینه شده‌اند.»

ابتلای این 5 نفر به کرونا در حالیست که شاگردان پوچتینو پس از 9 روز در تعطیلات زمستانی از روز گذشته (شنبه) تمرینات‌شان را از سر گرفته‌اند البته منهای بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم از جمله لیونل مسی، نیمار، آنخل دی‌ماریا، لئاندرو پاردس و مارکینیوش که از امروز شروع به تمرین می‌کنند.

در همین حال بازیکنان آفریقایی تیم، ادریسا گوئیه، عبدو دیالو (سنگال) و اشرف حکیمی (مراکش) نیز به دلیل دعوت شدن به اردوی تیم‌های ملی خود برای شرکت در جام ملت‌های آفریقا در تمرینات PSG‌ حضور ندارند.

پاریسی‌ها روز دوشنبه به زمین بازی برمی‌گردند و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه مقابل تیم ونس از دسته چهارم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/