به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حسین دارابی کارگردان فیلم سینمایی «صورت فلکی» با انتشار یادداشتی به نسبت‌هایی که برخی رسانه‌های بیگانه به او داده‌اند واکنش نشان داد.

در یادداشت او آمده است: هفته گذشته بی‌بی‌سی فارسی در خبری، به دروغ مرا فرزند آقای علی دارابی معرفی کرد،؛ فرزند معاون اسبق سیما در تلویزیون و یکی از معاونان وزارت گردشگری در حال حاضر. من تا به حال ایشان را از نزدیک ندیده‌ام و طبیعتاً با ایشان هیچ‌گونه نسبت نسبی یا سببی ندارم.

این چندمین باری است که بنده را «آقازاده» و صاحب رانت می‌خوانند. دفعات قبل البته موضوع از طرف اشخاصی با دامنه محدود مخاطب یا در کامنتی زیر یک خبر مطرح می‌شد. اما این بار موضوع در رسانه‌ها منتشر شده و لازم است واضح بگویم که بله آقایان. البته که «آقا» زاده هستم و نه تنها «آقا» زاده‌ام که «شریف» زاده هم هستم. و «نجیب» زاده هم.

و مفتخرم به فرزندیِ پدری که سال‌های جوانی‌اش عطای مدیریت بخشی از یک شرکت بزرگ تولید لوازم خانگی را به لقایش بخشید و با وجود همسر و سه فرزند، به تمام سنوات و تجربه و داشته‌هایش پشت کرد، تغییر شغل داد، خودش را در پیچیده‌ترین سختی زندگی‌اش انداخت و در بازار آزاد مشغول تجربه کاری دیگر شد تا شریک تخلفاتی که می‌دید، نشود و نانی که سر سفره ما می‌آورد، کماکان پاک و حلال باقی بماند.

من مفتخرم که فرزند آقا مهدی دارابی هستم و ان شاالله سایه این آقای نجیب و شریف و زحمت کش همیشه بر سرم باقی بماند.»

انتهای پیام//