شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین
  • اقتصادی 2
  • بیت کوین به پایان غم‌اگیز خود رسید!

    زرگترین رمزارز جهان، بازار دسامبر را با افت ۱۹ درصدی به پایان رساند که بزرگترین ضرر ماهانه آن از ماه مه است. همچنین این ماه برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان بدترین ماه دسامبر از سال ۲۰۱۳ تاکنون بوده است.

    بیت کوین به پایان غم‌اگیز خود رسید!

    به گزارش منیبان؛ به نقل از الجزیره، پیشرفت ۵۹ درصدی بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ نشان‌دهنده کوچک‌ترین رشد آن برای یک سال افزایشی از سال ۲۰۱۵ تاکنون است. بیت‌کوین در روز جمعه با افت ۳.۵ درصدی به ۴۵۶۵۸ دلار رسید.

    با این حال، پس از اینکه بیت‌کوین و دنیای ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۱ روانه جریان اصلی مالی شدند توجه متخصصان امور مالی و عموم مردم را به خود جلب کردند.

    کریس گافنی، رئیس بازارهای جهانی در بانک TIAA سنت‌لوئیس گفت: ما شاهد نوسانات اندک بیشتری هستیم و ارز دیجیتال، دارایی سوداگرانه است.

    بیت‌کوین سال ۲۰۲۱ را با قدرت شروع کرد و به سرعت به اوج‌های جدید رسید زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری (به ویژه موسسات بزرگ وال استریت) به‌عنوان دارایی سوداگرانه یا  پوششی در برابر افزایش قیمت‌ها به آن علاقه‌مند شدند. سایر تحولات مثبت، ازجمله راه‌اندازی اولین صندوق قابل معامله در ایالات‌متحده که معاملات آتی بیت‌کوین را ردیابی می‌کند نیز به افزایش آن در طول سال کمک کرد.

    بیت‌کوین از زمانی که در اوایل نوامبر به بالاترین سطح خود یعنی نزدیک به ۶۹ هزار دلار رسید، دوران سختی را سپری کرده و تحلیلگران می‌گویند: تا حدودی با نگرانی‌ها در مورد بررسی دقیق‌تر نظارتی در سراسر جهان مواجه شده است.

    در میان بزرگ‌ترین ارزهای رمزنگاری شده، بایننس کوین بهترین بازده را به ثبت رساند و در سال ۲۰۲۱ تقریبا ۱۳۰۰ درصد به آن افزوده شد.

    سودهای بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ چشمگیر بودند و بسیاری از سرمایه‌گذاران با نگاهی به آینده، انتظار دارند قیمت‌ها بهبود یابند و در نهایت به بالاترین حد خود برسند و بیت‌کوین به عملکرد خوب خود ادامه دهد.