شهر خبر

دایی کمال پرسپولیسی ها در مسیر احمد نوراللهی

کمال کامیابی نیا در تمام سال هایی که در پرسپولیس بازی کرده نشان داده از شم گلزنی بالایی برخوردار است

کمال کامیابی نیا یکی از هافبک های گلزن پرسپولیس طی چند فصل اخیر محسوب می شود که در دیدار برابر سپاهان هم گل سه امتیازی سرخ ها را به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، درحالی که با جدایی احمد نوراللهی بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ فصل گذشته، کادرفنی و هواداران پرسپولیس به دنبال جایگزینی مناسب برای او در خط میانی بودند، کمال کامیابی نیا باز هم برای این تیم گلزنی کرد تا نشان دهد در صورت داشتن آزادی عمل بیشتر همچون نوراللهی، هم قادر است به موقع بازی تیم حریف را تخریب کند و هم به موقع با شم بالای گلزنی اش برای سرخ ها گل بزند.

بازیکنی که سال ها در خط حمله بازی کرده و قدر موقعیت ها را می داند. شاید بد نباشد بدانیم پست اصلی کمال کامیابی نیا در تیم پاس، تیمی که سال های ابتدایی فوتبالش را در سطح حرفه ای با آن آغاز کرد، مهاجم بوده و کامیابی نیا در تیم بعدی اش یعنی مس کرمان نیز به عنوان مهاجم برای این تیم بازی کرد.

در ادامه راه وقتی کامیابی نیا به راه‌آهن منتقل شد، مهدی تارتار برای اولین بار از او در پست هافبک دفاعی بهره برد و کمال آن قدر در این پست درخشید که سال ها برای پرسپولیس بازی کرد.

شماره 11 محبوب پرسپولیسی ها طی چند فصل اخیر و با حضور مربیانی چون برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی نشان داده از فرصت هایی که نصیبش می شود به بهترین شکل ممکن بهره برده و گاهی با استفاده از شوت های از راه دور، ضربات سر و حرکت در عمق خط دفاعی حریفان، گل های زیادی را می تواند به ثمر رساند.

از این رو با توجه به شم گلزنی بالای دایی کمال پرسپولیسی ها باید دید یحیی گل محمدی مثل نوراللهی از او در پست 8 استفاده کرده و کمال را به دروازه حریفان نزدیک تر خواهد کرد یا نه.