به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خشم گروه های مقاومت و نیز فعالان شبکه های اجتماعی نسبت به دیدار محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنی گانتز ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، موضوع این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم خواهد بود.

در خصوص نظرات کاربران بیان خواهد شد که آنان معتقدند محور دیدار محمود عباس و بنی گانتز، جوشش و انتفاضه مردمی در کرانه باختری بوده و این دیدار در برهه ای حساس و همزمان با تشدید عملیات استشهادی و عملیات علیه شهرک نشینان انجام شده است. 

همچنین به نقل از کارشناسان سیاسی ذکر خواهد شد که آنان تصریح کردند؛ دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ اسرائیل با هدف ایجاد هماهنگی برای سرکوب مقاومت مردمی در کرانه باختری و نیز رویارویی با مقاومت در نوار غزه انجام شد؛ زیرا مقاومت ملت فلسطین در کرانه باختری و توانمندی‌های مقاومت در نوار غزه مایه نگرانی بزرگ رژیم صهیونیستی شده است.

رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن انتقاد صریح از این ملاقات، خاطرنشان کردند که دیدار به مثابه خنجری به پشت مقاومت و ملت فلسطین است.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، 11 دی ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام//