شهر خبر
  • اجتماعی 2
  • خرابکاری روی لباس عروس اشک دختر جوان را درآورد + عکس

    دختر جوان با نهایت هنر و دقت مدل لباس عروس رویایی خود را طراحی کرد و با پرداخت هزینه ی قابل توجهی از طراح لباس خواست تا او را برایش آماده کند ، ولی با دیدن لباس آماده شده اش شوکه شد.

    خرابکاری روی لباس عروس اشک دختر جوان را درآورد + عکس

    به گزارش منیبان؛ بارها اتفاق افتاده است که لباس و یا محصولی را سفارش داده اید و هنگام تحویل گرفتن آن از این سفارش پشیمان شده اید چرا که نمونه سفارش داده شده هیچ شباهتی با نمونه ی دریافتی شما نداشته است ، این مورد برای دختر جوانی رخ داد که چند روز به روز عروسی اش مانده بود و قرار بود لباس عروسی که مدتها پیش سفارش داده بود را تحویل بگیرد ، تحویلی که او را شوکه کرد.

    لباس-عروس 3

    هر عروس خانمی دوست دارد روز عروسی اش بهترین باشد ، از همه لحاظ به خصوص لباس عروسی که می تواند زیبایی او را جلوه دهد ؛ با همین باور "مهایو" تصمیم گرفت تا طراحی خاص و رویایی خود را برای دوخت لباس عروسی اش به یک طراح لباس حرفه ای دهد تا لباس مورد نظر خود را برای روز عروسی داشته باشد .

    دختر جوان 30.000 پسو (واحد پول) به طراح لباس خود داد تا پیراهن عروس او را با بهترین و گرانقیمت ترین پارچه و تزیینات آماده کند ، این در حالی بود که گرانقیمت ترین لباس های عروس در محل زندگی آنها 25.000 پسو قیمت داشت اما مدل او چون سفارشی بود هزینه ی بیشتری صرف می شد

    طراح لباس که نامش منتشر نشده است بعد از مدتها تلاش و ملاقات با دختر جوان برای پرو لباس بالاخره 2 روز قبل از مراسم عروسی لباس را با پیک فرستاد ، لباسی که هیچ شباهتی با طرح مورد نظر نداشت و این را در تصاویری که در این بخش مشاهده می کنید به خوبی متوجه خواهید شد.

    لباس-عروسضایع

    دختر جوان که شوکه شده بود نمی دانست در آن شرایط بایستی گریه کند یا به لباس مسخره اش بخندد ، اما در نهایت تنها شانسی که برای او به وجود امده بود حاضر شدن لباس 2 روز قبل از عروسی بود چرا که در این شرایط او فرصت خرید لباس دیگری را داشت .

    او با انتشار عکسهایی از لباس عروس متفاوتش در فیس بوک نوشت :خوشحالم فقط به خاطر اینکه لباس عروس من 2 ساعت قبل از مراسم به دستم نرسید و فرصت خرید لباس مناسب را داشتم.