شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لایحه بودجه#کمیسیون تلفیق#سال آینده

آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد/ آغاز بررسی کلیات لایحه از فردا


آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه تصویب شد/ آغاز بررسی کلیات لایحه از فردا

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱، از بررسی و تصویب آیین نامه داخلی این کمیسیون خبر داد و گفت: از فردا بررسی کلیات لایحه بودجه سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رحیم زارع با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401، تصریح کرد: آئین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه در این نشست بررسی و تصویب شد و براساس آن جلسات کمیسیون تلفیق اداره و برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه افزود: کمیسیون از فردا در نوبت عصر با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصادی و نفت به بررسی رویکردها، جهت‌گیر و پیش بینی شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست‌های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور می‌پردازد.

زارع تصریح کرد: این کمیسیون روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسات خود را برگزار می‌کند و در این جلسات پیرامون منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 و مصارف و درآمد‌ها و اعتبارات استانی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 گفت: کمیسیون روز سه‌شنبه عصر در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1401 به جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم می‌پردازد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: همچنین کمیسیون تلفیق بودجه 1401 روز یکشنبه هفته آینده گزارش خود را در مورد کلیات لایحه بودجه برای رای‌گیری به صحن علنی ارائه خواهد کرد تا بتواند بعد از تصویب کلیات آن در صحن مجلس طی مدت سه هفته وارد جزئیات شود. این کمیسیون ابتدا منابع درآمدی و اعتبارات را مورد بررسی قرار می‌دهد و در ادامه به بررسی مصارف می‌پردازد.

انتهای پیام/