شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لایحه بودجه#بودجه 1401#کمیسیون تلفیق

تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه


تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ از تصویب آیین‌نامه داخلی این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تصویب آیین‌نامه داخلی این کمیسیون در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 فردا در نوبت عصر با حضور مسئولانی از جمله رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصادی و نفت به بررسی رویکردها، جهت‌گیر و پیش بینی شاخص‌های کلان اقتصادی و سیاست‌های ارزی و نحوه پرداخت یارانه در لایحه بودجه سال 1401 کل کشور می‌پردازد.

نماینده آباده در مجلس تصریح کرد: این کمیسیون روز دوشنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسات خود را برگزار می‌کند و در این جلسات پیرامون منابع پیش بینی شده در لایحه بودجه سال 1401 و مصارف و درآمدها و اعتبارات استانی به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 عنوان کرد: کمیسیون تلفیق روز سه‌شنبه عصر در خصوص کلیات لایحه بودجه سال 1401 به جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم می‌پردازد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همچنین کمیسیون تلفیق بودجه 1401 روز یکشنبه هفته آینده گزارش خود را در مورد کلیات لایحه بودجه برای رای‌گیری به صحن علنی ارائه خواهد کرد تا بتواند بعد از تصویب کلیات آن در صحن مجلس طی مدت سه هفته وارد جزئیات شود. این کمیسیون ابتدا منابع درآمدی و اعتبارات را مورد بررسی قرار می‌دهد و در ادامه به بررسی مصارف می‌پردازد.

انتهای پیام/