شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون کشتی#ریاست جمهوری#تیم ملی

توضیحات سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد احتمال تغییر زمان آغاز چرخه تیم ملی


توضیحات سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد احتمال تغییر زمان آغاز چرخه تیم ملی

سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد با توجه به حضور ریاست جمهوری در گرگان، اگر مجوز لازم برای برگزاری رقابت‌های قهرمان کشوری در موعد قبلی صادر نشود، این مسابقات با چند روز تاخیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدابراهیم امامی در خصوص برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در گرگان طی روزهای 21 تا 24 دی ماه اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته فدراسیون آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات در موعد مقرر در استان گلستان دارد اما ظاهرا این تاریخ‌ها همزمان با سفرهای استانی رئیس جمهوری شده و در این تاریخ آیت الله رئیسی در استان گلستان حضور خواهند داشت، بنابراین به دنبال اخذ مجوزهای لازم و برگزاری مسابقات بدون تغییر در زمان و مکان مسابقات کشوری کشتی آزاد هستیم.

وی ادامه داد: در صورت عدم صدور مجوز لازم از سوی مسئولان استانی، مجبوریم مسابقات را با چند روز تاخیر در گرگان برگزار کنیم. ظرف امروز و فردا نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد مسابقات قهرمان کشوری اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی 2022 صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو است.



انتهای پیام/