به گزارش برنا، دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو امروز با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو درخصوص برگزاری این ستاد اظهار داشت: دومین جلسه مربوط به ارزیابی و بررسی رشته‌هایی که قرار است در بازی‌های آسیایی چین حضور داشته باشند برگزار شد. کلیه رشته‌ها با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: همه 26 رشته‌ای که توسط جلسات کارشناسی مشخص شده بود در ستاد عالی بازی‌ها مطرح و در نهایت تصمیم براین شد که این 26 رشته به طور قطع در بازی‌های آسیایی چین حضور داشته باشند. تصمیم‌گیری درخصوص مابقی رشته‌ها به جلسات بعد موکول شد. این 26 رشته در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی چین خاطرنشان کرد: همچنین یکی از مباحث اصلی این جلسه درخصوص نگاه حمایتی به ورزش بانوان بود و اینکه در این دوره از بازی‌ها به حوزه بانوان نگاه ویژه‌تری خواهد شد و سهم بیشتری نسبت به بازی‌های گذشته در این رقابت‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام//