شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان

«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری منتشر شد + صوت


«سرحال» با صدای حسین خواجه امیری منتشر شد + صوت

آهنگ «سرحال» همزمان با سالروز تولد ایرج خواجه امیری و با آهنگسازی بهنام خدارحمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «سرحال» با صدای حسین خواجه امیری(ایرج) قطعه‌ای ارکسترال است که تنظیم آن برای ارکستر توسط بهنام خدارحمی انجام شده است. این قطعه امضای هنرمندی است که برای ماندگاری صدای خاطره‌انگیزش پایانی و انقضایی نیست و بر این باور است که هنرمند تا زمانی که زنده است و  مخاطبش طلب می‌کند، لبریز از هنر خواهد ماند.

 

موسیقی ,

 

استاد مهیار فیروز بخت (تکنواز ویلن)،کوشا صرافی گهر، علی جعفری، امیر فیروز بخت، سینا جهان آبادی(ویلن) پیام طونی و کوشا صرافی گهر (ویولا)، کریم قربانی و داوود منادی( ویلنسل)، عادل اصغرزاده(کنترباس)، حسین میرزایی(هورن)، حسین شریفی(ترومبون)، حسن فراهانی(ترومپت)، بهنام خدارحمی(پیانو)، محمد دلنوازی(بربط)، محمدرضا محمدی (قانون)، امید امیری (تار)، فرزاد قیصری پور(تیمپانی)، مژگان محسنی(مثلث)، بهراد بیات(زنبورک) و بابک خواجه نوری(تنبک و دایره) نوازندگی این قطعه ی تمام آکوستیک و ارکسترال را بر عهده داشته‌اند.

سرحال در شرکت بین المللی «صدای دنیای هنر» تهیه و تولید شده و امیراحسان فدایی و محمد بکرانی مدیران اجرایی این پروژه ارکسترال بوده‌اند.

حسین خواجه‌امیری روز 11 دی 1311  متولد شد. وی با نام ایرج شناخته می‌شود و با لقب «پهلوان آواز» در میان هوادارانش مشهور است.

 

انتهای پیام/