شهر خبر

حمید سجادی، پرسپولیسی ها را به همکاری با مجید صدری مجبور کرد!

به نظر می رسد گزینه هایی که از سوی حمید سجادی برای مدیرعاملی در پرسپولیس مطرح شد، درنهایت پرسپولیسی ها را به ادامه همکاری با صدری مجبور کرد

بازی اسم فامیل برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس درنهایت به ابقای مجید صدری انجامید.

به گزارش طرفداری، در حالی که چند ماه از حضور حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش می گذرد، باشگاه پرسپولیس همچنان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل خود را نشناخته و پس از گذشت این مدت و اسامی زیادی که مطرح شد، در نهایت سجادی روز گذشته گفت:

همچنان در حال بررسی هستیم. با مشورت سرپرست باشگاه کار را پیش می‌بریم. هر روز با صدری در تماس هستم. دو شب پیش هم در دفتر ما جلسه مفصلی برگزار کردیم. با هماهنگی او کارها را پیش می‌بریم. پرسپولیس مشکلی ندارد و فعلا با صدری کار را پیش می بریم.

او با بیان این جملات تاکید کرد تمایل زیادی به ادامه همکاری با صدری دارد. 

موضوع زمانی جالب می شود که حمید سجادی انتخاب مدیرعامل پرسپولیس را به سمت و سویی برد تا هواداران پرسپولیس که به واسطه به درازا کشیده شدن پرونده گابریل کالدرون، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، جدایی رادوشوویچ و چند اتفاق دیگر از صدری راضی نبودند و خود یحیی گل محمدی که به شدت از مجید صدری بابت اتفاقات رخ داده در پرواز به عربستان برای دیدار با الهلال گلایه داشت، در نهایت به ادامه همکاری با او تن دهند.

مطرح شدن اسامی چون مهرعلی باران چشمه، رضا درویش، استاندار خراسان، مالک سابق ملوان و .... وضعیت را به طرفی برد که پرسپولیسی ها برای ادامه همکاری با مجید صدری با هم به تفاهم رسیدند.

وقتی صحبت از رضا درویش شد پرسپولیسی ها معتقد به حضور چهره ای کارآمدتر و اقتصادی تر بودند و در مورد باران چشمه اعتقاد داشتند او از سوی آجورلو مدیرعامل تیم رقیب معرفی شده است. گمانه زنی که به حقیقت پیوست و باران چشمه در گفتگویی که با پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم انجام داد، ابعاد بیشتری از این ارتباط را آشکار کرده و حتی گفت او پس از پیشنهاد سجادی برای مدیرعاملی پرسپولیس، با آجورلو صحبت کرده و مدیرعامل استقلال هم او را ترغیب کرده تا روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند.

تمام این مسائل دست به دست هم داد تا پرسپولیس از میان این نفرات همچنان به صدری راضی باشد. آن هم در حالی که بی شک اگر چهره هایی چون محمد دادکان، حبیب کاشانی، علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی برای حضور در پرسپولیس به شکل جدی مطرح می شدند، پرسپولیسی ها نه تنها ناراضی نبودند بلکه به استقبال رفته و از مدیرعاملی هرکدام از این نفرات استقبال می کردند.

هرگز مشخص نشد چرا حمید سجادی از میان مدیرانی که هواداران پرسپولیس خواهان حضورشان در پست مدیرعاملی بودند، یکی را انتخاب و از همکاری با او استقبال نکرد. آن هم درحالی که کارنامه تمام این نفرات مشخص بوده و همگان در پرسپولیس عملکرد موفق یا بسیار موفقی را از نگاه سرخ ها ثبت کرده بودند.

به هر روی حمایت یحیی گل محمدی از مجید صدری آخرین راهکار برای حمید سجادی و صدری بود تا هواداران معترض و منتقدان صدری نیز سکوت اختیار کرده و با توجه به رضایت سرمربی و بازیکنان به ادامه سرپرستی و حتی مدیرعاملی صدری راضی شوند.

حالا بهتر می توان درک کرد چرا پیشکسوتان پرسپولیس هم از ادامه فعالیت صدری حمایت کردند. آنها وقتی نام گزینه های مدیرعاملی را شنیدند تصمیم گرفتند با همین وضع موجود کنار بیایند تا پرسپولیس از چاله به سمت چاه نرود! این به مرگ گرفتن و به تب راضی کردن، در پرسپولیس جواب داده است.

پروسه ای که به نظر می رسد کاملا هوشمندانه از سوی سجادی طراحی و برنامه ریزی شد و به هدف هم رسید.