شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#تهران#شورای شهر#شهرداری تهران

قول قطعی فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای حل مشکلات تأمین مالی شهرداری‌ها


قول قطعی فراکسیون مدیریت شهری مجلس برای حل مشکلات تأمین مالی شهرداری‌ها

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون مدیریت شهری مجلس با اعضای شورای شهر تهران گفت: در این جلسه اعضای فراکسیون مدیریت شهری قول قطعی برای حل مشکلات تأمین مالی شهرداری‌ها دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم ؛ لطف‌الله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اظهار کرد: اخیراً رئیس و اعضای شورای شهر تهران با اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای داشتند که مباحث بسیار مهمی درباره منابع مالی شهرداری‌ها در لایحه بودجه 1401 کشور مطرح شد.

وی گفت: تبصره‌های پیشنهادی شهرداری تهران درباره کمک‌های دولت به شهرداری‌ها به صورت مکتوب در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

فروزنده با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه تمام اعضای فراکسیون مدیریت شهری  حضور داشتند و قول قطعی برای حل مشکلات تأمین مالی شهرداری‌ها دادند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران  در ارتباط با لایحه بودجه 1401  شهرداری تهران خاطرنشان کرد: لایحه بودجه در حال تدوین است و در موعد مقرر و تا پایان دی 1400 با توجه به سیاست‌ها، اسناد بالادستی و سرفصل‌هایی که شورای شهر تعیین کرده به این شورا تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/