شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#باران

بیانیه باشگاه استقلال در مورد ماجرای دخالت در انتخاب مدیر عامل پرسپولیس | در جلسه آجورلو و باران چشمه چه اتفاقی افتاد

شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

باشگاه استقلال نسبت به صحبت های نامزد مدیر عاملی پرسپولیس در یک برنامه تلویزونی واکنش نشان داد.

آجرلو

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه باشگاه استقلال نوشت: در در پی مصاحبه آقای باران چشمه که موجب سوء برداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده ارائه توضیحات زیر لازم است: 

 آجورلو نه مداخله‌ای درباره معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته و نه پیشنهادی به آقای باران چشمه مبنی بر مدیریت این باشگاه مطرح نموده بلکه اساسا تمرکز خود را بر مسائل باشگاه استقلال قرار داده‌ است.

درباره آنچه از قول آقای باران چشمه گفته شده باید به چند نکته اشاره شود؛ آقای باران چشمه طی تماسی در روز دوشنبه خواستار ملاقات حضوری با مدیرعامل باشگاه استقلال شد که منجر به برگزاری نشست مشترک شامگاه سه‌شنبه گذشته گردید.

او در این جلسه بیان کرد که پس از پیشنهاد مسئولین مربوطه جهت پذیرش مسئولیت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتی دریافت موافقت مسئولین ذیربط جهت دریافت حکم مدیرعاملی را طی کرده و از  آجورلو خواست تا پیرامون این موضوع مشورت بدهد به این جهت که گویا دوستانی به او توصیه کردند که حتما به واسطه پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مدیریت در استقلال و پرسپولیس با  آجورلو مشورت نماید. لذا انتساب این که  آجورلو، آقای باران چشمه را به عنوان مدیر عاملی پرسپولیس معرفی کرده نادرست و خلاف واقعیت است.