شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#لیورپول

پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی لیورپول به ستاره رئال مادرید

رسانه‌های اسپانیایی خبر از علاقه شدید باشگاه لیورپول به فدریکو والورده هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید می‌دهند و معتقدند که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای او پیشنهاد رسمی ارسال خواهند کرد.

به گزارش زنهار؛ در جولای سال ۲۰۱۶ فدریکو والورده به لوس بلانکوس پیوست، اما در ابتدا راهی رئال کاستییا شد و پس از سپری کردن یک فصل قرضی در دپورتیوو لاکرونیا، توانست با تجربه و کیفیت بیشتری به سانتیاگو بازگردد و خودش را به عنوان یک هافبک مفید و تاثیرگذار معرفی کند. تا به امروز والورده ۱۲۱ بار با پیراهن رئال به میدان رفت و آمار ۵ گل و ۷ پاس را ثبت کرده است.

به نقل از ال ناسیونال، در فصل جدید شرایط برای این هافبک اروگوئه‌ای کمی دشوار شد و به نظر می‌رسد که مثلث مودریچ - کاسمیرو - کروس بار دیگر زیر نظر آنچلوتی به روز‌های اوج بازگشته‌اند و والورده راه سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد. به همین دلیل لیورپول می‌خواهد از فرصت استفاده کرده و والورده را به آنفیلد بیاورند.

یورگن کلوپ در تابستان گذشته پس از خروج جورجینیو واینالدوم، هنوز یک جانشین برای او خریداری نکرده و حالا این سرمربی آلمانی می‌تواند جای خالی هافبک هلندی را با پرداخت حدود ۹۰ میلیون یورو برای والورده پر کند.