شهر خبر

رییس‌جمهور قبل از پایان سال به قرچک می‌آید

رییس جمهور قبل از پایان سال به قرچک می آید

نماینده مردم دشت ورامین از سفر رئیس جمهور به شهرستان قرچک و دشت ورامین تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جمع نمازگزاران شهرستان قرچک اظهار داشت: مردم قرچک از قبل پیروزی در صحنه مبارزه با استکبار حاضر بودند، این نشان می دهد این روحیه انقلابی گری از پیش از انقلاب در مردم شهرستان قرچک ریشه در دوران قبل از انقلاب است ، بنده در آن دوران نوجوان بودم و شاهد بودن که مردم شریف قرچک در جهت دفاع از اسلام و مبارزات انقلاب پشت امام و رهبری حضور داشتند.

نوش آبادی گفت: مجاهدت های دیار ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را پدرم نقل میکرد که مردم قرچک و باقر آباد چگونه در برابر رژیم غاصب شاهنشاهی ایستادند و با شیطان زمان مبارزه می کردند، همینطور نیز در حماسه ۹ دی که یکبار دیگر انقلابیت خود را ثابت کرده اند.

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: رشادت و بصیرت مردم قرچک در جای جای تاریخ انقلاب اسلامی بسیار خوش درخشیده اند و کارنامه قابل توجه و زرینی دارند، همیشه و در همه جا پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند.

وی بیان داشت: پروژه های عمرانی در سطح قرچک به شدت دنبال میکردم، شهرک صنعتی شهرستان قرچک که ۲۰سال پیش بنده زمینه شکل گیری آن را فراهم کردم همه تخریب میکردند و این فعالیت بزرگ را تنها به عنوان شعار می پنداشتند ولیکن امروز فاز ۱ شهرک صنعتی شهرستان قرچک بیش از ۴هزار نفر در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: مترو در ۱۲سال گذشته از مسیر و محور اصلی اجرایی خود به دلایلی خارج شده است،  ولیکن طی جلساتی که با رییس جمهور محترم و وزیر راه و شهرسازی همچنین شهردار تهران انجام گرفته است بنده نوید رسیدن متر در سال های آینده را به مردم عزیز قرچک می دهم.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلاتی که در حوزه پروژه مترو وجود داشت این بود که پیمان کار به علت بدهی قبلی که از این پروژه داشت فعالیت این پروژه را تعطیل کرد، این فعالیت جرم است و می بایست از سوی مدیران بالا دستی پیگیری می شد که بنده دنبال کردم.

نوش آبادی خاطر نشان کرد: سفر رییس جمهور قبل از سال جاری به شهرستان قرچک انجام خواهد شد و یکی از مهمترین مسئله ای که در سفر با ایشان مطرح خواهد شد مشکل مترو و قطار شهری است که از اولویت کار بنده برای رفع آن وجود دارد.

این مسوول افزود: پردیس سینمایی قرچک را در شهرستان قرچک به پایان رساندیم که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در پایان دی ماه به شهرستان قرچک سفر خواهند کرد افتتاح می شود.

وی در پایان گفت: من نه شهردار ، نه فرماندار و نه مدیر هیچ اداره نیستم تنها پیگیر پروژه ها و نظارت بر حسن اجرای آنها در منطقه هستم، کار کنند تشویق میشود اگر کم کاری کنند پیگیری کار هستم که با خاطیان برخورد می شود.
شود.

منبع: فارس