شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماشین سازی#پدیده#تاریخ

پدیده همچنان بدترین تیم تاریخ لیگ برتر؛ رکورد ماشین سازی هم شکسته شد!

عملکرد پدیده در مسابقات امسال چیزی شبیه فاجعه بوده است

پدیده مشهد حتی با کسب مساوی برابر تیم فوتبال پیکان و گرفتن یک امتیاز هم نتوانست از بار سنگین عنوان ضعیف ترین تیم لیگ برتر در پایان هفته دوازدهم خارج شود، آنها همچنان بدترین تیم تاریخ لیگ برتر در این مقطع از فصل هستند.

به گزارش طرفداری، میانگین کسب امتیاز پدیده مشهد در پایان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر تنها 0.25 امتیاز است، آنها در هر 4 بازی تنها یک امتیاز به دست آورده اند.

ماشین سازی تبریز سال گذشته در پایان هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر 4 امتیاز داشت و عملکرد خود را به عنوان بدترین عملکرد در این مقطع ثبت کرده بود و حالا پدیده مشهد با 3 امتیاز، رکورد بد تیم ماشین سازی را بدتر کرده است.

پدیده مشهد از سال 92 به مسابقات فوتبال لیگ برتر صعود کرده است، آنها در این مدت سالهای پر فراز و نشیبی داشته و 2 سال قبل موفق شدند به مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند اما آنها در حال حاضر با تنها 3 امتیاز در 12 بازی ناشی از 3 مساوی و 9 باخت در بدترین موقعیت خود در مقطع مورد اشاره قرار گرفته اند، پدیده اگر نتواند به روزهای خوب برگردد مشهد با آن همه قدرت در تاریخ فوتبال لیگ ایران تنها نماینده خود در لیگ برتر را هم از دست خواهد داد در حالی که این شهر در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول هم هیچ نماینده ای ندارد و دیگر اثری از تیم های خوب ابومسلم، پیام و سیاه جامگان هم وجود ندارد.