شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ترکیب پرسپولیس

علی شجاعی از نیمکت تا درخشش در ترکیب پرسپولیس

تنها چند هفته طول کشید تا علی شجاعی از نیمکت به ترکیب راه یافته و یکی از بهترین های پرسپولیس لقب گیرد.

بی شک طی چند هفته اخیر شاهد یک اتفاق ویژه در مورد علی شجاعی بودیم.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس موفق شد دیدار ۶ امتیازی مقابل سپاهان را با برد پشت سر بگذارد تا بار دیگر به جمع مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی بازگشته و گام بزرگی برای رسیدن به صدر بردارد.

جالب این که علی شجاعی با ارسال پاس تک گل پرسپولیس مقابل سپاهان برای کامیابی نیا یکی از عوامل اصلی کسب پیروزی بزرگ سرخ ها در اراک بود. بازیکنی که تا چند هفته قبل نیمکت نشین بود و کمتر فرصتی برای حضور در میدان پیدا می کرد. شجاعی که از بعد از بازی با هوادار به ترکیب راه پیدا کرد و آن قدر درخشید تا در منطقه چپ خط دفاعی بالاتر از امیری و آقایی به گزینه اول یحیی گل محمدی تبدیل شود، در بازی با سپاهان هم خوش درخشید.

قبل از مسابقه بسیاری از کارشناسان تاکید داشتند با توجه به آمادگی بالای دانیال اسماعیلی فر بهترین گلزن این فصل سپاهانی ها در منطقه راست سپاهان بهتر است وحید امیری در این پست مقابل او بازی کند، اما یحیی به درستی باز هم به شجاعی اعتماد کرد و پاسخ این اعتماد را هم دریافت کرد. این گونه بود که نه تنها اسماعیلی فر نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه احمدزاده، رفیعی، خلعتبری، شهباززاده، مغانلو و دیگر ستاره های سپاهان نیز به خوبی توسط بازیکنان پرسپولیس مهار شدند تا مشخص شود کادرفنی پرسپولیس چه آنالیز خوبی از سپاهانی ها داشته است.

به هر روی آن چه مشخص به نظر می رسد این است که علی شجاعی از تنها فرصتی که در اختیارش قرار گرفت بهترین بهره را برد تا امروز به یکی از بازیکنان ثابت پرسپولیس تبدیل شود. بی شک او در بازی با تراکتور نیز گزینه اول یحیی برای حضور در منطقه چپ خط دفاعی پرسپولیس است.