شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#باشگاه پرسپولیس

پشت پرده بیانیه پرسپولیس علیه استقلال و گل‌گهر

پشت پرده بیانیه پرسپولیس علیه استقلال و گل‌گهر/ پای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در میان است!

سریال بیانیه نویسی‌های باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه جنجالی دیگر علیه استقلال وارد فاز جدیدی شد تا روابط میان هواداران دو باشگاه وارد تنش بیشتری شود.

به گزارش مشرق، که پیش از این هم با رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال بازیکن غیرمجاز تیم فوتبال گل‌گهر مخالفت کرده بودند و حتی مجید صدری به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفته بود تا به این ترتیب مخالفت خود را با این حکم نشان دهد در تازه‌ترین اقدام خود بیانیه‌ای علیه مدیران باشگاه استقلال صادر کردند که در بخش‌هایی از این بیانیه حملات تندی به مدیران استقلال و در کنار آن به مدیران گل گهر داشته‌اند!

اما جالب اینجاست که مسئولان باشگاه استقلال هیچ واکنشی به این ماجرا نشان ندادند و بعید است آن‌ها وارد این چالش کلامی با مدیران باشگاه پرسپولیس شوند، چون آن‌ها معتقدند مدارک و مستندات کافی برای تائید حکم کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف وجود دارد به همین دلیل جای نگرانی و استرسی وجود ندارد، به ویژه اینکه در برهه کنونی با انتشار تصویری از یک نامه ارسالی از سوی مدیران باشگاه گل گهر به فدراسیون فوتبال مشخص شد آن‌ها ایمیل‌های مرتبط با بایناما را به نوعی تائید کردند که خودشان به فدراسیون فوتبال ارسال کردند! و همین مساله می‌تواند در تائید رأی توسط استیناف تاثیرگذار باشد.

از طرفی گفته می‌شود علت عصبانیت تند سرخپوشان از اتفاقات پیرامون این پرونده به احتمالات جدید در خصوص پرونده صدور مجوز حرفه‌ای دو باشگاه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیاست. گویا در تازه‌ترین اخبار غیررسمی مسئولان استقلال متوجه شدند احتمال بازگشت آن‌ها و صدور مجوز برای آن‌ها پر رنگ‌تر شده اتفاقی که برای پرسپولیسی‌ها بعید است رخ دهد، چون آن‌ها در ماجرای کالدرون در زمان مناسب اقدام به تسویه حساب نکردند از این رو ممکن است فرصت حضور در آسیا را از دست بدهند و احتمالاً گل‌گهر که موضوع دریافت مجوز حرفه‌ای‌شان جدی به نظر می‌رسد، جایگزین شود.

به همین دلیل آن‌ها پیش دستی کردند تا با انتشار این بیانیه بهانه مناسبی برای هواداران ناراضی خود داشته باشند که مدعی شوند پرسپولیس قربانی بازی‌های پشت پرده شده در حالی که این مساله تنها به سوء مدیریت در این باشگاه و عدم به موقع تسویه حساب با گابریل کالدرون برمی‌گردد.

با این حال باید دید آیا سکوت مسئولان استقلال در قبال این بیانیه تند و تیز همچنان ادامه خواهد داشت یا اینکه دوباره جنگ بیانیه نویسی در فوتبال ایران شروع خواهد شد تا آرامش نسبی حاکم بر فضای فوتبال دوباره متشنج شود و بیانیه‌های سریالی به سوژه نخست رسانه‌های گروهی تبدیل شود.

 
منبع: میزان