شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوری#خداداد

شایعه قهر سرپرست دپارتمان داوری / اختلاف رضا سخندان با خداداد افشاریان

منابع آگاه در جامعه داوری از قهر رضا سخندان خبر می دهند

رضا سخندان، سرپرست دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال چند روزی است در محل کار خود حاضر نمی شود و برخی نزدیکانش می گویند به شهر خود بازگشته است.

به گزارش طرفداری، رضا سخندان که پانزدهم آبان ماه حکم سرپرستی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال را از حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون دریافت کرده بود، چند روزی است در مقر فدراسیون و محل کارش حضور ندارد و منابع غیر رسمی از قهر او و البته شایعه اختلافش با رییس کمیته داوران خبر می دهند.

برابر با اخباری که از راهروهای فدراسیون فوتبال رسیده گویا رضا سخندان با خداداد افشاریان دچار اختلاف شده و در پی تشدید این اختلاف، از دپارتمان داوری رفته و البته حسن کامرانی فر در تلاش است اختلاف میان رضا سخندان و خداداد افشاریان را به حداقل برساند تا سرپرست دپارتمان داوری به کار خود برگردد. صد البته از همان 15 آبان که خبر انتخاب رضا سخندان به عنوان سرپرست دپارتمان داوری رسانه ای شد مشخص بود با توجه به روحیات سخندان، این کمک داور بازنشسته نمی تواند در درازمدت با فدراسیون فوتبالی که خداداد افشاریان رییس کمیته داوران آن است، همکاری کند. در همین مدت هم بیشتر با پادرمیانی حسن کامرانی فر، صلح بین کمیته داوران و دپارتمان داوری برقرار می شد و در نهایت قبل از آن که مدت همکاری رضا سخندان و خداداد افشاریان به دو ماه برسد، شایعه قهر و دلخوری رضا سخندان به گوش رسید. روزی که بیژن و پیام حیدری، موعود بنیادی فر و ... به نمایندگی از داوران لیگ برتری به جلسه معارفه رضا سخندان رفتند، امیدوار بودند با ورود این کمک داور قدیمی به دپارتمان، شرایط بهتر شود اما همان روزها هم می شد حدس زد رضا سخندان با وجود خداداد افشاریان و اطرافیانش، در سیستمی که مشاوران شهاب عزیزی خادم تصمیم ساز و تصمیم گیر اصلی آن هستند و دبیرکل نقش ماشین امضا را ایفا می کند، دوام نمی آورد.

تا این لحظه فدراسیون فوتبال هیچ خبری به صورت رسمی در خصوص وضعیت فعلی دپارتمان داوری منتشر نکرده است. شاید آنها امیدوارند حسن کامرانی فر بتواند رضا سخندان را به بازگشت راضی کند تا در ظاهر آب از آب تکان نخورده باشد.