به گزارش برنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به استان قم در دیدار با آیت‌الله العظمی سبحانی با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.
آیت الله رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

رئیس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

آیت الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار ضمن بیان خداقوت به دولت سیزدهم تاکید کرد: طبیعتا در این مدت بیش از گذشته مشکلات مردم را لمس کرده‌اید.
این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه بیان داشت: مدارس و دانشگاه‌ها برای حل مشکلات فرهنگی نقش جدی دارند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.
آیت الله العظمی سبحانی همچنین با اشاره به مشکلات مختلف استان قم، تصریح کرد: پروژه ناتمام مونوریل قم تاکنون هزینه زیادی داشته و ضروری است تصمیمی برای آن گرفته شود.

انتهای پیام/