به گزارش برنا؛ سیدحمید سجادی در مراسم اختتامیه مسابقات دوومیدانی گرامیداشت شهدای اقتدار و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به همه دست اندرکاران این مسابقات که زحمت زیادی کشیدند و این رقابت فرصت خوبی بود که به ارزش‌های انقلاب و فداکاری‌های حاج قاسم سلیمانی عرض ارادت داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: این افتخار برای سایپا می ماند که نام مسابقات به یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

او گفت: دولت مردمی دکتر رییسی آغاز شده و این دولت برای خدمت به مردم آمده است. باید همه سعی کنیم سال آینده در سالگرد حاج قاسم سلیمانی وقتی عملکرد خودمان را نگاه می کنیم شرمنده مردم و مقام معظم رهبری نشویم.

دکتر سجادی خاطرنشان کرد: برکت این مسابقه به نحوی است که هر سال به رونقش اضافه می شود. امسال ۱۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشتند و این نشان می‌دهد این مسابقات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر شرایط مناسب باشد می توان این مسابقات را بین المللی کرد و از کشورهایی که با حاج قاسم سلیمانی خاطره دارند دعوت کنیم که حضور داشته باشند. برای سال های آینده این مسابقات را از خارج شهر به داخل شهر بیاوریم و مردم شاهد برگزاری مسابقات باشند. باید سعی کنیم این مسابقات بین المللی شود و در شان حاج قاسم سلیمانی برگزار شود.

وی گفت: در حوزه ورزش و جوانان باید طوری عمل کنیم که دل رهبر انقلاب و مردم را همیشه شاد کنیم. خوشحالم که در راه توسعه ورزش قدم برمیداریم و امیدوارم که ورزش گروه سایپا مثل همیشه بدرخشد.

دکتر سجادی افزود: نگاه ما به ورزش کارگری صرف ورزش کردن نیست. کارگران در دولت جدید باید موتور تولید و حرکت باشند. ورزش در سایپا همیشه برنامه محور بوده و باید تلاش بیشتری برای خدمت به ورزش کارگران داشته باشیم. نباید به همین چیزهایی که هست قانع شویم و باید به دنبال اتفاقات بهتر باشیم و اینکه بتوانیم از ورزش به عنوان پیشگیری از هزینه های درمان و همچنین توسعه تولید بهره بگیریم.

انتهای پیام//