شهر خبر

سری آ از فردا 19 تیمی می‌شود؟

سالرنیتانا تنها چند ساعت برای باقی‌ماندن در سری آ فرصت دارد

در 31 دسامبر 2021 هستیم و این یعنی باشگاه سالرنیتانا، تیم آخر جدول رده بندی فصل 22-2021 سری آ مهم‌ترین ساعات تاریخ خود را سپری می‌کند. تا نیمه شب 31 دسامبر، سالرنیتانا فرصت دارد خودش را نجات دهد.

طرفداری | سالرنیتانا با مالکیت کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو به سری آ صعود کرد اما با توجه به این که دو تیم در سری آ مجاز نیستند مالک مشترک داشته باشند، باشگاه سالرنیتانا به شکل موقت دسته‌ای از معتمدین سپرده شد و مالک مشخص ندارد. ماه گذشته بود که فدراسیون فوتبال ایتالیا به سالرنیتانا اخطار داد تا شروع سال 2022 تکلیف مالکیت خودش را مشخص کند و در غیر این صورت از سری آ کنار گذاشته می‌شود. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، تا این لحظه خبری مربوط به فروش باشگاه سالرنیتانا منتشر نشده و این یعنی ساعات پیش رو در حیات این باشگاه تعیین‌کننده است. 

شرایط سالرنیتانا برای بقا در سری آ خیلی سخت است چون بانک‌ها در آخرین روز سال میلادی زودتر بسته می‌شوند. طی ماه‌های اخیر سالرنیتانا نتوانسته مشتری پیدا کند و اگر تا آخر امروز کسی حاضر به خرید این باشگاه نشود، سالرنیتانا از سری آ کنار گذاشته می‌شود و لیگ فوتبال ایتالیا 19 تیمی می‌شود. این یعنی از نیم فصل دوم، بازی‌های سالرنیتانا 3-0 به سود حریفانش در جدول رقم می‌خورد. اهالی شهر سالرنو امیدوارند طی ساعات آینده، سرمایه‌گذارِ ناجی از راه برسد و حداقل برای شش ماه دیگر تیم‌شان را در سری آ ببینند.