شهر خبر
  • اجتماعی 2
  • حمله دزدان خشن به فوتبالیست معروف/ دزدان هم او را زخمی کردند هم دارو ندارش را بردند+عکس

    مدافع پرتغالی منچسترسیتی مورد حمله دزدان برای دستبرد به جواهرات خود قرار گرفت.

    حمله دزدان خشن به فوتبالیست معروف/ دزدان هم او را زخمی کردند هم دارو ندارش را بردند+عکس

    به گزارش منیبان؛ مدافع پرتغالی منچسترسیتی از حمله دزدان به خانه‌اش برای سرقت اموال گرانقیمت خبر داد.

    ژائو کانسلو؛ مدافع کناری منچسترسیتی مدعی شد پس از حمله و دزدی از ناحیه صورت آسیب دید. او با انتشار استوری در اینستاگرام تصویری از خود گذاشت و در آن تصویر آسیب‌هایی در صورت او پدیدار شده است. این جوان ۲۷ ساله در این استوری گفته مورد حمله چهار نفر قرار گرفته است. موضوعی که باعث شوکه شدن و وحشت‌زدگی باشگاه منچسترسیتی شده است.

    فوتبالیست

    مدافع پرتغالی می‌گوید توسط چهار سارق که جواهرات او را دزدیدند و سعی کردند به خانواده‌اش صدمه بزنند مورد حمله قرار گرفت. مدافع ۲۷ ساله در نتیجه این حمله آسیب دیده و نگفت که این حمله کجا رخ داده اما باشگاه منچسترسیتی بعداً اعلام کرد این حمله در جریان دزدی از خانه این بازیکن بوده است. کانسلو در پستی نوشت: «متأسفانه امروز توسط چهار ترسو مورد حمله قرار گرفتم که به من صدمه زدند و سعی کردند به خانواده‌ام صدمه بزنند. وقتی مقاومت نشان می‌دهید این اتفاق می‌افتد.»

    عکسی که او به اشتراک گذاشت، بریدگی عمیق بالای چشم راستش را نشان می داد. وی افزود: «نمی‌دانم چگونه افرادی با چنین وضعیتی وجود دارند. مهم‌ترین موضوع برای من خانواده‌ام است و خوشبختانه همه آنها خوب هستند. بعد از بسیاری از موانع در زندگی من، این مسئله دیگری است و بر آن غلبه خواهم کرد. محکم و قوی، مثل همیشه خواهم ماند.»

    در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است: «ما از اینکه ژائو کانسلو و خانواده‌اش در معرض دزدی از خانه خود قرار گرفتند که در آن ژائو نیز مورد تعرض قرار گرفت، شوکه و وحشت‌زده شدیم. ژائو و خانواده‌اش توسط باشگاه حمایت می‌شوند و او به پلیس در تحقیقات‌شان کمک می‌کند تا این موضوع را بسیار جدی بررسی کنند.»