محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره حمایت از زنان سرپرست خانوار در اشتغال خانگی، اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار مخاطبان اصلی ما در بحث اشتغال خانگی هستند و قطعا حمایت لازم از آن‌ها صورت می‌گیرد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: 47 درصد مخاطب مشاغل خانگی در دبیرخانه مشاغل خانگی کشور، که تمامی دستگاه‌ها حضور دارند، زنان سرپرست خانوار بوده و مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در دبیرخانه ستاد مشاغل خانگی بیشتر اقداماتی که صورت می‌گیرد برای این زنان بوده که با تصمیماتی که در ستاد گرفته شده به دنبال این هستیم شرایط کار را برای آن‌ها سهل کنیم تا مسیرشان در کار آسان شود.

کریمی تصریح کرد: ستاد مشاغل خانگی با مصوباتی که در دستور کار قرار داده به دنبال این است که مشاغل خانگی را توسعه و راه را برای این افراد هموارتر کند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اثرات مصوبات ستاد مشاغل خانگی به زودی تاثیر خود را بر کسب و کارها و رونق آن‌ها خواهد گذاشت.

انتهای پیام//