به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این برنامه مخاطبان شاهد گپ و گفتی صمیمانه با استاد صالح علا پیرامون نیم قرن زندگی‌اش با رادیو خواهند بود.

اجرای هنرمندانه نمایشنامه طنز با عنوان «حاشیه نرو» توسط زنده‌یادان عزت‌الله مقبلی و احمد قدکچیان از بخش‌های دیگر این قسمت از پرنیان صدا است که تقدیم بینندگان عزیز می‌شود.

در برنامه پیش رو "پرنیان صدا" این هفته، مروری بر خاطرات سال‌های اولیه انقلاب و ارج و قربی که شعبه‌های نفت هر محل برای توزیع نفت‌های سهمیه بندی شده داشتند، با اجرای آهنگ «نفتی جون بیا نفتمو بیار» سروده استاد محمد حاجی حسینی و خوانندگی علیرضا جاویدنیا و گروه کر صبح جمعه خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، دکلمه شعر «ای رئیسان» با اجرای حسین امیرفضلی و پخش لطیفه‌های نمایشی با هنرمندی حمید قنبری، خانم مورین، منوچهر نوذری، رحیم بقایی و یاد تهران قدیم و درددلهای کارگران ساختمانی با اجرای ترانه سنتی و قدیمی «شب‌های گلوبندک» توسط رسول نجفیان پخش می‌شود.

اجرای مسابقه جدید «صدای ماندگار»، اعلام برندگان مسابقه قبلی و پاسخ صحیح آن از بخش‌های جذاب دوازدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

برنامه " پرنیان صدا" به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت 20 به مدت 45 دقیقه پخش می شود.

انتهای پیام//