شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ساعت کار
  • اجتماعی 2
  • ۱۴۰۰ ساعت کار بر روی این لباس عروس فوق زیبا و میلیاردی!

    ۱۴۰۰ساعت زمان برای یک لباس عروس!پاریس هیلتون، بازیگر، مدل و خواننده آمریکایی، بالاخره با کارتر میلیکن رئوم، نویسنده آمریکایی ازدواج کرد. تصاویر عروسی این دو و زیبایی لباس عروس پاریس هیلتون به شدت مورد توجه و تحسین قرار گرفت.

    ۱۴۰۰ ساعت کار بر روی این لباس عروس فوق زیبا و میلیاردی!

    به گزارش منیبان؛ معمولا مراسم ازدواج سلبریتی‌ها در سراسر دنیا غوغای زیادی به پا می‌کند و تصاویر آن‌ها در فضای مجازی وایرال می‌شوند. یکی از مراسم ازدواجی که چند روز احیر بر سر زبان‌ها افتاد و به شدت مورد تحسین قرار گرفت، مراسم ازدواج پاریس هیلتون بود. پاریس هیلتون، بازیگر، خواننده و مدل مشهور آمریکایی است که به تازگی با کارتر میلیکن رئوم، نویسنده آمریکایی ازدواج کرده و مراسم ازدواج آن‌ها جنجال‌های زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است.

    مادر پاریس هیلتون، کیتی هیلتون نیز یک مجری و هنرپیشه شناخته شده است.البته که ثروت خانواده پاریس هیلتون و همچنین ثروت کارتر میلیکن رئوم از اصلی‌ترین دلایل مجلل بودن این مراسم ازدواج است، اما از سلیقه پاریس هیلتون در انتخاب لباس و سلیقه کارتر میلیکن رئوم در انتخاب حلقه ازدواج نیز نباید بگذریم. این مراسم مجلل در یکی از هتل‌های پدربزرگ پاریس هیلتون برگزار شد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با لباس عروس پاریس هیلتون، چگونگی طراحی آن، حلقه ازدواج این دونفر و معرفی طراح آن، لباس‌های ساقدوش‌های عروس در این مراسم ازدواج، همچنین مدل مو و میکاپ زیبای پاریس هیلتون با شما در میان بگذاریم.

    لباس عروس زیبا و منحصر به فرد پاریس هیلتون توسط فرناندو گارسیا و لارا کیم، طراحان لباس اسکار د لا رنتا طراحی شده بود. گفته می‌شود برای طراحی این لباس ماه‌ها زمان گذاشته شده تا به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر شیک و جذاب بودن، با گذر زمان از مد نیفتاده و به یاد ماندنی باشد.

    جالب است بدانید لباس عروس زیبای پاریس هیلتون، توسط ۸ دوزنده برند اسکار د لا رنتا، دوخته شده و برای دوختن آن حدود ۱۴۰۰ ساعت زمان صرف شده است. تمام قسمت‌های لباس دست‌دوز هستند و همین موضوع نیز جذابیت و خاص بودن آن را چندین برابر کرده است.