شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری

سرمایه گذاری ۵ هزار و ۶۲۱ میلیاردی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان در راستای محرومیت زدایی و اشتغالزایی ۵ هزار و ۶۲۱ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش زنهار، شایان نادری در محل این ستاد در استان، در جمع خبرنگاران افزود: بخشی از این طرح‌ها به اتمام رسیده و بهره‌برداری شده و برخی نیز در مرحله اجرا هستند.

نادری تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری بسته شده و ستاد در حوزه‌های مختلف زیربنایی و محرومیت‌زدایی ورود کرده و در آن تفاهم‌نامه در سه حوزه‌ توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی، سلامت و سایر خدمات مشارکت دارد.

وی با بیان اینکه ۸۶ پروژه تفاهم‌نامه با نوسازی مدارس داریم، گفت: از این ۸۶ پروژه، ۵۴ مورد در حوزه ساخت مدرسه و ۳۲ پروژه دیگر نیز در حوزه ساخت مسجد، خانه عالم و سالن ورزشی بوده است.

نادری افزود: سالن ورزشی در بخش کبگیان، در روستای بنستان در شهرستان دنا و بخش سادات محمودی را داریم و دو کتابخانه نیز در بخش حاشیه‌نشین ماداون در حال ساخت است.

وی یادآور شد: در حوزه آب روستایی نیز ۴۰ پروژه با آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم که در این ۴۰ پروژه بیش از ۲۰ میلیارد تومان توسط توسط بنیاد برکت در استان سرمایه‌گذاری و مشکل آبرسانی بیش از ۲۰۰ روستا نیز حل شده است.