سردار علی فدوی عصر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان گفت: یک ماه دیگر چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در ۲۲ بهمن ماه همه ملت گرامی می‌دارند و اصلی‌ترین شاخصه‌ای که در این ۴۳ سال می‌شود از آن یاد کرد اینکه همه ملت و امت اسلامی، وجه مربوط به انقلاب اسلامی را ایثار و شهادت بروز بیشتری پیدا کرده است که اثر آن پیروزی جبهه حق انقلاب اسلامی و شکست دائمی جبهه باطل شیطان بزرگ است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شهدای کشور و کرمان، حاج‌قاسم و حاج قاسم‌ها و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و... را موید این هستند که فرهنگ جهاد و شهادت که فرهنگی است که مربوط به اسلام و ائمه معصومین است در نهاد مردم ما راه یافته است.

وی گفت: اصلی‌ترین چیزی که همه مردم دنیا دارند جانشان است و زمانی که ملتی به بلوغ و بصیرت رسیده باشند که برای اهداف والای دین و ارزش‌های اسلامی اگر لازم باشد جان حاضر است، بدهند، کسی بر این ملت پیروز نمی‌شود.

فدوی اظهار کرد: در همه جای کشور ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید حضور دارند و این حضور زنده است و از همه ما زنده‌تر هستند و این زنده بودن شهدا اثر وجودی و وضعی در جامعه دارد، انشاءالله در خیلی از موارد ملت ما طعم و حلاوت و شیرینی پیروزی را چشیدند و اگر در این روال‌هایی که در آن گرفتار هستند، طبق آن عمل کنند همین روال ادامه می‌یابد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  گفت: آیا اگر در ازای شهادت حاج قاسم، ما رئیس‌جمهور آمریکا را بکشیم در ازای آن خواهد شد و اگر هزاران رئیس جمهور آمریکا و هزاران خبیث را، آیا در ازای یک مرد الهی قابل مقایسه است؟

وی خاطرنشان کرد: روال پیگیری سپاه برای انتقام سخت ادامه دارد و روال‌ها و روش‌های مختلفی را پیگیری می کند تا ببینیم که چه زمانی مردم ما که غم حاج قاسم مثل روز اول برایشان زنده است کی راضی می‌شوند و من فکر نمی‌کنم کسی راضی شود.