شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مجلس#رئیس جمهور

تصویب طرح دوفوریتی حمایت از واحد‌های تولیدی در دولت

معاون امور مجلس رئیس جمهور به تصویب طرح دوفوریتی حمایت از واحد‌های تولیدی در دولت اشاره کرد و گفت: هرچند این طرح از منظر حقوقی و کارشناسی به اصلاحات نیاز دارد، اما مقرر شد تا از این پس چرخ هیچ واحد تولیدی یا کارخانه‌ای به دلیل بدهی‌های مالی متوقف نشود.

خبرگزاری میزان- سیدمحمد حسینی که برای حضور و سخنرانی در تجمع ۹ دی و آیین نکوداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی به استان گلستان سفر کرده، در ادامه سفر خود با نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهر گرگان دیدار و گفتگو کرد.

حسینی در این دیدار اظهار داشت: دولت با راهکار‌های مختلف و برنامه ریزی دقیق درصدد است مشکلات اقتصادی کشور حل شود و رونق تولید شکل بگیرد.

وی افزود: تاکنون بخشی از تلاش‌های دولت در حوزه سلامت و تامین واکسن کرونا به ثمر نشسته و در بخش‌های اقتصادی نیز تلاش دولت همچنان ادامه دارد.

حسینی در ادامه به سفر‌های استانی آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: حضور رئیس جمهور در بین مردم و پیگیری مشکلات و مسائل آن‌ها از نزدیک موجب امیدواری در آنان می‌شود.

وی به تصویب طرح دوفوریتی حمایت از واحد‌های تولیدی در دولت اشاره کرد و گفت: هرچند این طرح از منظر حقوقی و کارشناسی به اصلاحات نیاز دارد، اما مقرر شد تا از این پس هیچ واحد تولیدی یا کارخانه‌ای به سبب بدهی‌های مالی چرخ تولید آن متوقف نشود.

حسینی بیان کرد: سازوکار‌های لازم برای احقاق حقوق بانک‌ها و تسهیلاتی که از منابع بیت المال داده می‌شود نیز پیش‌بینی خواهد شد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه به شخصیت سپهبد شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: جدیت و نظم در فعالیت‌های ایشان بسیار مشهود بود و وی سمبل وحدت و یکپارچگی به شمار می‌رفت.

حسینی اظهار داشت: برای سردارسلیمانی فرقی نمی‌کرد که در جبهه مقاومت به چه قوم و یا مذهبی کمک می‌کند هر جا مظلومی را مشاهده می‌کرد به امداد ایشان می‌شتافت.

 

  • معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: عصبانیت انگلیس از اقتدار جمهوری اسلامی ایران قابل درک است
  •  

    انتهای پیام/